کد خبر : 88933
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401- 24: 21

سردار اهوازیان:

فرهنگ ایثار و شهادت حافظ امنیت نظام و کشور است

فرهنگ ایثار و شهادت حافظ امنیت نظام و کشور است

فرمانده دوران دفاع مقدس و همرزم شهید سلیمانی گفت: تا زمانی که عطر شهید و شهادت در کشور به مشام می‌رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت و فرهنگ ایثار و شهادت حافظ نظام اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در مراسم یادواره ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: راه پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تاکنون، رمز موفقیت ما در عرصه‎ های مختلف، ولایتمداری بوده است.

 

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر، برخی نوجوانان و جوانان در سطح کشور فریب نیرنگ‌ها و شبهه افکنی‌های رسانه‌ای دشمن را خوردند و وارد معرکه اغتشاش و آشوب شدند، افزود: نباید اجازه بدهیم دشمن، نوجوانان و جوانان وطن را از ما بگیرد.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت احترام به خانواده شهید احترام به امام زمان(عج) است و همیشه بر تجلیل خانواده های معظم شهدا تاکید داشت.

 

این کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی با بیان اینکه شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانانی هستند که زمان جنگ را درک نکرده اند، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران است و شهیدان سرمایه‌های جاودانه نظام هستند.

 

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه در زمان حاضر جمهوری اسلامی ایران در جهان ابهت داشته و ایران اسلامی در اوج قدرت است، تصریح کرد: امروز ما سرنوشت دنیا را رقم می‌زنیم؛ همانگونه که با جانفشانی های مدافعان حرم توانستیم داعش و اربابان آنها را شکست دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم جریان فکری غرب برای جامعه ما الگوسازی کند، تصریح کرد: جوانان با بصیرت امروز نیز برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار