کد خبر : 16111
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

فعالیت‌های پرورشی جزء اولویت‌های آموزش و پرورش قرار نگرفته/ نتیجه کارهای فرهنگی دولت در بدنه جامعه ضعیف بوده است

فعالیت‌های پرورشی جزء اولویت‌های آموزش و پرورش قرار نگرفته/ نتیجه کارهای فرهنگی دولت در بدنه جامعه ضعیف بوده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نتیجه کارهای فرهنگی دولت در بدنه جامعه ضعیف بوده و تاثیرات لازم را نگذاشته است.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در همایش دانش‌آموزی لشکر فرشتگان در رشت اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه قانونی مصوب شده که وزارت آموزش و پرورش را موظف می‌کند بسیاری از مسائل فرهنگی را به تشکل‌های مختلف مانند بسیج دانش آموزی واگذار کند.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و ارزشی در این تشکل‌های دانش آموزی وجود دارد بیان داشت: بودجه‌های تعلق گرفته شده به تشکل‌ها همواره در راستای وظایف آن‌ها هزینه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه اختصاص داده شده به سازمان‌های دولتی برای ترویج فرهنگ اسلامی اعلام کرد: نتیجه کارهای فرهنگی دولت در بدنه جامعه ضعیف بوده ‌و تاثیرات لازم را نگذاشته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته است، عنوان کرد: رشد کم ارزش‌های اسلامی در جامعه نشان‌دهنده کم‌کاری آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی است.

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه تنها راه برای ترویج فرهنگ اسلامی تعلیم کودکان در مدارس است، خاطرنشان کرد: تغییر فرهنگ و رفتار افراد در دانشگاه‌ها کار بسیار دشواری است و هزینه‌های بیشتری روی دست دولت می‌گذارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های پرورشی جزء اولویت‌های آموزش و پرورش کشور قرار نگرفته است، ابراز داشت: درس‌هایی که مربوط به پرورش و رشد کودکان است به اندازه دیگر دروس باید مورد توجه قرار گیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه باید توجه بیشتری به دروس پرورشی توسط آموزش و پرورش کشور شود، گفت: با توجه بیشتر به دروس پرورشی شاهد رشد ارزش‌های انقلابی در بین مردم می‌شویم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار