کد خبر : 89276
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401- 54: 9

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

فعالیت بیش از ۳۴ پست هلال احمر در طرح خدمات نوروزی گیلان

فعالیت بیش از ۳۴ پست هلال احمر در طرح خدمات نوروزی گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان از حضور روزانه ۱۰۰۰ داوطلب در طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: بیش از ۳۴ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در مبادی ورودی و خروجی جاده های شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، از آغاز طرح خدمات نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۳۴ پست ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان گیلان در مبادی ورودی و خروجی جاده های شهرستان‌ها مشغول به فعالیت هستند.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ پست ثابت و سیار با حضور داوطلبان جوان است، تصریح کرد: ۹۰ درصد امدادگران و نجاتگران پست ها و پایگاه ها داوطلب هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت روزانه ۱۰۰۰ نفر از داوطلبان در طرح خدمات نوروزی، اضافه کرد: ۱۲۰ نفر از داوطلبان جوان هستند.

 

غلامی مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی دانست و تاکید بر ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی و تامین نشاط اجتماعی و افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و ترویج سفری سالم و ایمن و بهره مندی حداکثری از خلاقیت، نوآوری و مشارکت داوطلبانه و افزایش تاب آوری و بهبود سبک زندگی و فرهنگ تعامل اجتماعی را از جمله رویکردهای طرح امسال دانست.

 

وی همچنین به ساعات فعالیت داروخانه هلال احمر استان گیلان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ اشاره و خاطرنشان کرد: داروخانه هلال احمر گیلان از اول لغایت سوم فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر دایر خواهد بود و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۲۱:۳۰ به ارائه خدمت می پردازد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار