کد خبر : 4089
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1395- 36: 14

فواید سفر دو روزه شیخ و خاندانش به گیلان چه بود؟/ هیچ، پوچ، هزینه!

فواید سفر دو روزه شیخ و خاندانش به گیلان چه بود؟/ هیچ، پوچ، هزینه!

چه خوب بود علاوه بر بازدید از منطقه آزاد انزلی، مجتمع تفریحات دریایی این منطقه، سایت های تجاری و صنعتی منطقه آزاد، تالاب بین المللی انزلی، پارک ملی بوجاق، دانشگاه آزاد انزلی و… سری هم به گلزار شهدای این شهرستان نیز می زدید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، جناب حضرت حجت الاسلام شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی؛ همانطور که می دانید سفر اخیرتان به گیلان آنهم با اهل و عیال خانواده چندین واکنش و پیام مهم برایتان داشت که بد نیست اندکی تفکر و بررسی داشته باشید.

IMG_2566 اصلی

علاوه بر بی اعتنایی علما و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری گیلان به سفرتان و حتی انتقادی که از این نوع بریز و بپاش های پرهزینه نمودند، خیل عظیمی از مردم ولایتمدار و با بصیرت استان نیز ابراز نارضایتی و گله مندی کرده و به جای این حرکات، خواستار درک وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی جامعه شدند.

آقای هاشمی! ای کاش حال که بنا داشتید در فصل زیبای بهار به استان سرسبزمان گیلان سفر کنید، لااقل هفته گذشته و ایام برگزاری کنگره بزرگ ۸۰۰۰ شهید گیلان می آمدید و با حضور در اجلاسیه ها و برنامه های این کنگره به مردم نشان می دادید که همانند گذشته همچنان مسیر حرکت شما بر مبنای سیره شهدا و امام شهدا بوده و پاسدار خون این گلگون کفنان عزیز هستید.

IMG_2922

به فرض مثال که هفته گذشته به شدت سرتان شلوغ و درگیر گفتمان ها و گفتگوها بوده و اصلا حضور در گیلان برایتان مقدور نبود، اما نوشتن یک پیام یا نامه ساده برای گرامیداشت این کنگره راه دوری نمی رفت بلکه موجب خشنودی خانواده های معظم آنان می شد.

جناب حجت الاسلام هاشمی! این روزها استانمان گیلان معطر و مزین به عطر شهادت جمعی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها شده و هر چند روز به چند روز پیکر یکی از جوانان و مردان بی ادعای این خطه بر دستان مردم و با حضوری بسیار باشکوه تشییع می شود که نشانگر اوج ارادت و احترام آنان به شهدای مدافع حرم است.

 

جناب آقای هاشمی! در بدو ورودتان به گیلان، بلافاصله به شهرستانی رفتید و یک روز کامل ماندید که بعد ازظهر همان روز مراسم سومین روز شهادت تنها شهید مدافع حرم آن شهر “سردار جواد دوربین” برگزار شد؛ ای کاش دقایق کوتاهی هم که شده در مراسم آن شهید شرکت می کردید؛ یا اگر این کار مقدر نبود ای کاش در طول مدت زیادی که در انزلی اقامت نمودید، فقط ۱۰ دقیقه اش را به حضور در منزل خانواده این شهید جهت تسلای خاطر و دلداری به آنان اختصاص می دادید.

3089253-4984285

چه خوب بود علاوه بر بازدید از منطقه آزاد انزلی، مجتمع تفریحات دریایی این منطقه، سایت های تجاری و صنعتی منطقه آزاد، تالاب بین المللی انزلی، پارک ملی بوجاق، دانشگاه آزاد انزلی و… سری هم به گلزار شهدای این شهرستان نیز می زدید و با قهرمانان و سرمایه های اصلی کشورمان تجدید پیمان می کردید.

pic-33

حجت الاسلام هاشمی! حضرتعالی در دقایق اول حضورتان در فرودگاه سردار جنگل رشت، فرمودید “به گیلان آمدم تا خسته نباشیدی به مسئولان استان بگویم”!!!… آیا این خسته نباشید را به صورت تلفنی، نامه ای، بیانیه ای و… نمی توانستید بگویید؟! یعنی حتما باید با خاندان مکرمتان و هیات همراه تشریف می آوردید و “خسته نباشید” می گفتید؟! حال که بیان این “خسته نباشید” دو روز طول کشید، هزینه های هنگفت سفرتان که بر مسئولان استان تحمیل شد، چه نوع “خسته نباشید”ی بوده است؟! دیدار و نشست شما با احزاب سیاسی و افراد مسئله دار گیلان که لابد آنهم برای “خسته نباشید” بود!

photo_2016-05-13_14-25-44

در تصاویر هم دیدیم که محافظان جنابعالی با در دست داشتن “مسلسل” و به حالت آماده باش کنارتان می ایستادند تا با امنیت کامل، خسته نباشیدِ دو روزه تان را بگویید و برگردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار