کد خبر : 20768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

قرارگاه پدافند غیرعامل شناسنامه زیستی استان گیلان را تبیین می‌کند

قرارگاه پدافند غیرعامل شناسنامه زیستی استان گیلان را تبیین می‌کند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: شناسنامه زیستی استان گیلان توسط قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی استان به‌زودی ارائه می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در گردهمایی تخصصی پدافند غیرعامل با رویکرد تهدیدات زیستی نوین در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان گیلان اظهار داشت: استان گیلان در زمینه پدافند غیرعامل زیستی از استان‌های برتر کشور است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های برتر نظام جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشورهای جهان عنوان داشت: دارا بودن ایدئولوژی فکری و گسترش آن در سراسر جهان از ویژگی‌های نظام مقدس اسلامی است.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی‌هایی است که اهمیت تمرکز بر پدافند غیرعامل را برای آن بیشتر می‌کند گفت: موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی در جهان با توجه به داشتن 15 کشور همسایه یکی از این ویژگی‌ها است.

وی با اشاره به بهره‌مندی کشور ایران از منابع نفت و گاز خاطرنشان کرد: داشتن دیدگاه‌های دفاعی استکبارستیزانه از ویژگی‌های نظام اسلامی است که امروز در جهان در حال گسترش است و سبب شده تا استکبار جهانی همواره ایران را مورد تهدید قرار دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در راستای تقویت پدافند غیرعامل ابراز داشت: قرارگاه پدافند غیرعامل “شفا” در حال حاضر مشغول فعالیت‌های حوزه زیستی در استان گیلان است.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه طرح‌های پدافند غیرعامل در حوزه زیستی باید در شورای تامین تصویب شود اعلام کرد: در حال حاضر سپاه قدس گیلان دو طرح پدافندی در حوزه زیستی را ارائه کرده است که خوشبختانه مورد تایید قرار گرفت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل زیستی اظهار داشت: شناسنامه زیستی استان گیلان توسط قرارگاه پدافند غیرعامل زیستی استان به‌زودی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به لزوم دارا بودن برنامه اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل زیستی تاکید کرد: ارتقاء آستانه تحمل مردم، حفظ توان خودی، حفظ سرمایه کلان و افزایش بنیه دفاعی کشور از اهداف قرارگاه پدافند غیرعامل “شفا” است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار