کد خبر : 13944
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

قهرمانی به معنای واقعی شأن خدمتگذاری مدیران دولت احمدی نژاد را نشان داد و در عمل ثابت کرد

قهرمانی به معنای واقعی شأن خدمتگذاری مدیران دولت احمدی نژاد را نشان داد و در عمل ثابت کرد

مشایی در حاشیه مراسم استاندار اسبق گیلان گفت: قهرمانی به معنای واقعی شأن خدمتگذاری مدیران دولت احمدی نژاد را نشان داد.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار رحیم مشایی در گفتگو با خبرنگار رودسریها گفت: مرحوم مهندس فقید قهرمانی چند صفت خیلی مهم داشت، از جمله صفات ایشان مردمداری و اینکه خود را خدمتگذار مردم می دانست ، اگر کسی ایشان را در جمعی میدید نمی توانست تشخیص دهد که استاندار است و این از خصوصیات ساده زیستی ایشان بوده است.

 

وی با بیان اینکه خوب بودن شرط لازمه پذیرش مسئولیت نیست ،اظهارداشت : مهندس قهرمانی، خدمت به مردم را وظیفه و تکلیف شرعی خود می دانست و شب و روز در خدمتگذاری سخت می کوشید، این صفت مهمی برای یک مدیر است که موجب شده مردم اینگونه در سوگش بسوزند.

 

مشاور رئیس جمهور سابق ادامه داد: ایشان با آنکه در این چند دهه خدمت از زمان فارغ التحصیلی تا پیش از درگذشتش مسئویت های مهمی داشت ولی ساده زیست بود . مردم استان گیلان و بالاخص چابکسر با شناخت خوبی که از ایشان دارند و با آنکه هیچ سمتی در این سالها در استانداری نداشت، بدرستی قضاوت کردند و اینگونه در مراسم تشییع پیکرش چه در رشت و چه در چابکسر سنگ تمام گذاشتند و قدرشناس بودند به گونه ای که ایشان هم اکنون استاندار گیلان بوده است.

 

رحیم مشایی با بیان اینکه شعار خدمت به مردم  محور فعالیت دولت دکتر احمدی نژاد بود، خاطرنشان کرد:  مهندس فقید قهرمانی به معنای واقعی شأن خدمتگذاری مدیران دولت احمدی نژاد را نشان داد و در عمل ثابت کرد.

 

وی در پایان تصریح کرد: برای روح بلند مهندس قهرمانی آرزوی نشستن بر سر سفره رزق الهی طلب می کنیم و برای فرزندان و خانواده ایشان آرزوی زندگی عزت مند و طولانی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار