کد خبر : 44656
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹

سیاوش آقاجانی:

قوه قضائیه و مجلس انقلابی نویدبخش یک دولت انقلابی است

قوه قضائیه و مجلس انقلابی نویدبخش یک دولت انقلابی است

آقاجانی با اشاره به اینکه باید به نمایندگانی رأی داد که منافع خودشان را به منافع مردم ترجیح ندهند و دنبال لابی نباشند، گفت: مجلس انقلابی در کنار قوه قضائیه انقلابی برای ما نوید بخش یک دولت انقلابی است.

به گزارش گیلانستان، «سیاوش آقاجانی» عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۹ آذر) در نخستین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان اظهار کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که متاسفانه برخی از مردم از وضعیت ناامید هستند و تلاش ما این است که این امید را به جامعه برگردانیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان با اشاره به اینکه حق نظام و جامعه بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر وجود دارد، افزود: باید در گفتمان‌ها به آرمان‌ها و مبانی واقعی انقلاب اسلامی برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی چندسال اخیر مصرف گرایی، اشرافی گری، بی‌توجهی به محرومان، توجیه حقوق‌های نجومی و آقازاده پروری افزایش یافته و از تولید در اقتصاد حمایت نشده است

آقاجانی با بیان اینکه قوه قضائیه با مدیریت انقلابی توانسته خیلی از امیدها را احیا کند، تصریح کرد: مبارزه با فساد جان دوباره گرفته و به این باور رسیده‌ایم که اگر یک مجلس انقلابی، توانمند و شجاع داشته باشیم، می‌توانیم امید بیشتری به جامعه تزریق کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان به شاخصه‌های نماینده و مجلس انقلابی اشاره و تصریح کرد: باید مجلسی روی کار بیاید که دغدغه مردم را داشته باشد و برای مردم گام برداشته و حرف مردم را بزند.

وی افزود: یکی از دلایل اعتراض‌هایی که اخیرا به وجود آمد و خیلی از این‌ها هم به حق بود، این است که نماینده‌ها صدای مردم را نمی‌شنوند و صدای مردم نیستند می‌طلبد.

آقاجانی با اشاره به اینکه باید به نمایندگانی رأی داد که منافع خودشان را به منافع مردم ترجیح ندهند و دنبال لابی نباشند، تصریح کرد: مجلس انقلابی در کنار قوه قضائیه انقلابی برای ما نوید بخش یک دولت انقلابی است.

وی به مکانیزم فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کشور و استان‌ها اشاره کرد و گفت: این شورا به نوعی با تکامل مکانیزم‌های وحدت گذشته ورود کرده است تا با تمرکز نیروهای انقلاب و مردمی که کشور خود را دوست دارند، نامزدهایی رو معرفی کند که بتوانند خدمت بهتری به کشور و مردم داشته باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان با اشاره به اینکه موسسین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دکتر حداد عادل، محمدباقر قالیباف، بذرپاش، زاکانی و … هستند، تاکید کرد: هر شورا متشکل از هفت کمیته بوده و حضور جوانان به عنوان قاطبه اعضای شورا از ویژگی‌های برجسته آن است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی یکی از بازوهای جدی در این ائتلاف است، افزود: رای‌آوری گزینه‌ها رصد می‌شود و رشد و شیب تغییر آرا در ایام قانونی تبلیغات به این شورا کمک می‌کند که گزینه اصلح را با وحدت نظر پیدا کرده و به عنوان گزینه نهایی اعلام کند.

آقاجانی با اشاره به اینکه اعضای شورای ائتلاف گیلان حدود 50 نفر است که نیمی از آن را بانوان تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: برای هر کرسی نمایندگی مجلس استان، سه تا پنج نامزد در نظر گرفته شده که با توجه به نظرسنجی‌ها یک نفر نهایی مشخص می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گیلان با اشاره به راهکار تشویق و اعتماد مردم برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: نشان دادن اثرگذاری آرا به مردم وظیفه همگانی است و سبب حضور پرشور مردم در انتخابات می‌شود.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار