کد خبر : 24067
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396- 15: 11

لابی و دست و پا زدن “برخی افراد” در تهران هم بی‌نتیجه ماند/ مردم گیلان منتظر خبرهای خوش باشند

لابی و دست و پا زدن “برخی افراد” در تهران هم بی‌نتیجه ماند/ مردم گیلان منتظر خبرهای خوش باشند

“برخی افراد” از هیچ لابی و تلاشی دریغ نکرده و نامه‌هایی کذایی و جعلی را هم برای به کرسی نشاندن خواسته شان به رجال جلسات نشان داده تا شاید بتوانند ورق به را به نفع خود برگردانند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از مسئولان طراز اول استان که این روزها زمزمه برکناری اش در اکثر محافل مردمی و سیاسی استان و حتی کشور پیچیده است، خواسته‌اش در تهران هم با درب بسته مواجه شد و تلاشهایش ناکام ماند.

بر همین اساس اطرافیان این فرد که برای همراهی وی در شهر تهران حضور یافته بودند، با خواهش و تمنا از بزرگان آن جلسات، خواستار پادرمیانی و میانجی‌گری شده تا حتی چندماه هم که شده، فرد مورد نظر در سمت خود باقی بماند!

این “برخی افراد” از هیچ لابی و تلاشی دریغ نکرده و نامه‌هایی کذایی و جعلی را هم برای به کرسی نشاندن خواسته شان به رجال جلسات نشان داده تا شاید بتوانند ورق به را به نفع خود برگردانند! اما این بار دیگر حنایشان رنگی نداشته و از بس عملکرد ضعیف و ضد مردمی شان آبروی هم طیفی‌هایشان را برده بود، تقاضایشان با درب بسته مواجه شد.

“برخی افراد” حتی در تلاش برای دیداری “خصوصی” نیز بودند ولی باز موفق نشدند. در حاشیه آن جلسات نیز خیلی از حاضران با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده در گیلان، از فرد مورد نظر گلایه کرده و گفتند باید در پیشگاه خداوند متعال روزی پاسخگوی اعمال خود باشند.

با این وجود علی رغم همه تلاشهای صورت گرفته در گیلان و تهران، آن “برخی افراد” دیگر امیدی به حفظ منافع شخصی شان نداشته و ترس فراوانی از برکناری فرد مورد نظر دارند؛ چراکه می دانند با رفتن ایشان، باید با حضور در محاکم قضایی، به سزای خیانتهای خود برسند و همه چپاول و غارتگریهایشان را به مردم و بیت المال باز گردانند.

گیلانستان این امید را به مردم مظلوم، ستمدیده، انقلابی و ولایتمدار گیلان می ‌دهد که به زودی اخبار خوشی در این خصوص منتشر خواهد شد و منتظر آینده ای روشن برای استان سرسبز گیلان باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضایی جمعه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین.
به امید شنیدن خبرهای خوش

علی تالشی - صومعه سرا جمعه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

سلام بر برادر انقلابی آقا مجتبی
بی صبرانه منتظر خبر خوش شما هستیم . شورای سیاستگذاری[…] بداند فردای قیامت نخواهد توانست پاسخگوی خون شهدا باشد و همه آنهایی که در استان با تملق و بی خیالی به اندازه خود در ماندن چنین افرادی سهیم هستند . فقط با برکناری وی عذاب خود را در قیامت کم کنن

علی رنجبر جمعه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

ان شاءالله خدا بخیر بیاره . امیدواریم دست خیانتکاران و دزدان ازاین استان قطع گردد.

طاها دوشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۳۱

کس دیگه که میاد بهتره ؟ امیدواریم که اصلح کمترین باشد

رفتن به نوار ابزار