کد خبر : 33596
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دریای خزر در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دریای خزر در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس

استاندار گیلان بر لزوم بهره‌برداری از روش‌های مناسب برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و ظرفیت‌های فراوان دریای خزر در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش گیلانستان مصطفی سالاری بعدازظهر پنحشنبه در حاشیه به آب انداختن طرح پرورش ماهی در قفس که در رودسر انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان ۲۰۲ پروژه با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان بهره‌برداری شده و می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در شهرستان رودسر، گفت: اجرای این پروژه، کاری ارزشمند و با نوآوری همراه است که امیدواریم با اجرای موفق این پروژه بتوانیم موانع و مشکلات وجود در مسیر اجرای پروژه پرورش ماهی در قفس در دریای خزر برطرف و از ظرفیت بی انتهای این دریای برای اجرای این طرح استفاده کنیم.

سالاری همچنین به افتتاح کتابخانه خیرساز در واجارگاه رودسر نیز اشاره کرد و افزود با توجه به اینکه این اقدام فرهنگی از سوی یک خیر صورت گرفته و امروز نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه هستیم افتتاح این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی در حوزه روستایی شهرستان رودسر یکی دیگر از طرح‌های افتتاحی در این شهرستان است، بیان‌کرد: خدمت‌رسانی به روستاها از اولویت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی  ارائه خدمات و اشتغالزایی در حوزه روستایی را از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه های مسئولان دانست و ادامه داد: این اقدامات در راستای جلوگیری از مهاجرت به شهر که با هدف رسیدن به خدمات بهتر و شغل بوده، انجام می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار