کد خبر : 47294
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

استاندار گیلان تأکید کرد:

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای بازسازی شبکه فرسوده برق گیلان

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای بازسازی شبکه فرسوده برق گیلان

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۳۳ درصد شبکه برق استان بالای ۳۰ سال عمر دارد، خواستار تخصیص اعتبارات ملی برای بازسازی شبک فرسوده برق گیلان شد.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع صبح پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن جلسات استانداری گیلان با اشاره به رفع خاموشی بخش زیادی از مشترکان استان با تلاش اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی وزارت نیرو، اظهار کرد: تا عصر امروز نیز بخش دیگر از خاموشی‌ها برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه علت اصلی قطع آب مشترکان روستایی و شهری قطع برق بود، گفت: ۳۳ درصد شبکه برق استان گیلان بیش از ۳۰ سال عمر دارند که نیازمند ترمیم و بازسازی است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم اختصاص اعتباراتی برای بازسازی شبکه برق استان، تصریح کرد: گیلان جز پنج استان حادثه خیز کشور است که نیازمند تأمین تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید نواقص و مشکلات موجود در مدیریت بحران و خدمات رسانی در برف اخیر، گفت: باید با شناسایی نقاط ضعف و نواقص در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

زارع خواستار تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات حوزه برق استان گیلان شد، ادامه داد: برف اخیر سبب ایجاد اختلال ۸۵ درصدی در شبکه استان گیلان شد که باید با جدیت برای رفع آن عمل شود.

انتهای پبام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار