کد خبر : 33727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

لزوم پرهیز از اختلافات و انسجام سه قوه در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت

لزوم پرهیز از اختلافات و انسجام سه قوه در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت گفت: مسؤولان قوای سه‌گانه برای کنترل‌گرانی ها و حل مشکلات مردم از اختلافات پرهیز کنند و با انسجام و یکدلی برای یک هدف که همان خدمتگزاری است تلاش کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهرداری رودسر اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده امروز مردم در جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیعتی دوباره با شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری برای ایستادگی پای انقلاب است.

وی با قدردانی از حضور حماسی اقشار مختلف مردم ولایی، بصیر و موقعیت‌شناس در راهپیمایی 22 بهمن افزود: آمدن شما در این مراسم لبیک دوباره به ندای مرجعیت دینی و مقام معظم رهبری است و این کار موجب تقویت اسلام و ولایت می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عمر بابرکت 40 ساله انقلاب تصریح کرد: به‌رغم همه مشکلات، خیانت‌ها، دشمنی‌های دشمنان و موانعی که منافقین داخلی برای ملت باعظمت ایران و انقلاب به وجود آورده اما انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است.

وی استقلال سیاسی را نعمت بزرگ انقلاب خواند و گفت: استقلال سیاسی حاکم بر کشور مدیون تلاش، ایستادگی و حضور بصیرانه ملت غیور ایران اسلامی است که با پیروی از ولایت هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد و در فتنه‌های داخلی و خارجی نقشه‌های شوم دشمنان را ناکارآمد و خنثی کرد.

پروایی با بیان اینکه شریعت و حاکمیت الهی از دیگر دستاوردهای انقلاب است هرچند فاصله‌داریم و به قله‌های آن نرسیده‌ایم افزود: الگو بودن انقلاب اسلامی ایران برای آزادگان دنیا و صادر شدن آن برای جهانیان و حمایت از مظلومین همه جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و نظامی اشاره و بیان کرد: امروز ملت ایران به‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها در اوج عظمت قرار دارد هرچند مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال وجود دارد و این ضعف‌ها مربوط به ضعف مسؤولین قوای سه‌گانه است اما نباید کاستی‌ها را به‌پای رهبری و اصل نظام گذاشته شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حضور گسترده و پرخروش ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکمی بر یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواند و افزود: ملت ایران ثابت کردند که ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) هستند و زیر بار هیچ ذلتی نمی‌روند.

پروایی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت گفت: مسؤولان قوای سه‌گانه برای کنترل‌گرانی‌ها و حل مشکلات مردم از اختلافات پرهیز کنند و با انسجام و یکدلی برای یک هدف که همان خدمتگزاری است، تلاش کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار