کد خبر : 7975
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

ما همه زیر چتر خدا هستیم

ما همه زیر چتر خدا هستیم

فرمانده انتظامی اسبق شهرستانهای رشت، لنگرود، رودبار و آستانه اشرفیه و مؤسس هیات خادمین منتظران قائم (عج) و اصولگرای باسابقه که همواره همراهی با مردم بارزترین خصیصه شخصیتی شما بوده است

فرمانده انتظامی اسبق شهرستانهای رشت، لنگرود، رودبار و آستانه اشرفیه و مؤسس هیات خادمین منتظران قائم (عج) و اصولگرای باسابقه که همواره همراهی با مردم بارزترین خصیصه شخصیتی شما بوده است.
جناب کارگرنیا! جنابعالی قطعاً بواسطه فعالیت در حوزه انتظامی دارای شخصیتی منضبط هستید و برای اداره هر سازمان وجود چارچوب مدیریتی کارامد وانضباط مالی و سازمانی را از أرکان پویایی و کارایی هر سازمان بالأخص شهرداری می دانید، حال انحرافات بودجه ای و مالی شهرداری و نبود چارچوب منظم سازمانی و بی نظمی را در شهرداری فعلی که از موارد شاخص آن انحراف ٣٠٠ درصدی پروژه پیاده راه را میتوان برشمرد ،چگونه هضم می کنید؟
شما که همواره همراه مردم بوده اید و از معدود اعضای شورا هستید که دارای اصالت رشتی می باشید، چگونه می توانید شاهد درد کشیدن مردم مظلوم و محجوب رشت باشید که از مدیریت ناکارآمد فعلی که هیچگونه اولویت بندی در اجرای طرحها و پروژه های عمرانی شهری ندارد، بیشترین رنج و عذاب را تحمل نموده اند؟؟
مدیریت شهری ای که با وجود معاونت های بسیار و مشاوران ویژه هیچگونه آسیب شناسی اجتماعی از بازخورد انجام شتاب زده پروژه ها و طرحهای در دست اجرا ندارد.
جناب کارگرنیا شما خود سالها مدیر إجرائی بوده اید! بی شک به ثبات مدیریتی و امنیت شغلی و البته به کار گماردن أفراد متخصص و کاردان در بدنه مدیریتی هر سازمان اعتقاد دارید. چگونه با رفتارهای هیجانی و شتاب زده مدیریت فعلی که در عزل و نصب های بی شمار هیچگونه احترامی به شخصیت مدیران و کارکنان شهرداری قائل نمیشود، کنار می آیید؟
آیا به نظر شما کارایی مدیران و أفرادی که هیچگونه تصویر روشنی از آینده شغلی و حیثیتی خود ندارند، در پیشبرد أهداف توسعه ای شهر به اندازه نیاز خواهد بود؟؟؟
چگونه است که اعضای محترم شورا فریاد کارکنان شهرداری را جهت مطالبه حقوق عقب افتاده خود نمیشنوند؟؟؟ آیا به آسیبهای ناشئ از عدم دریافت حقوق ناچیزشان اندکی فکر کرده اید؟
چگونه است که مدیری در مجموعه تحت مدیریتی خود تعداد افرادی که قلباً از او إظهار رضایت دارند، و به کارش اعتماد دارند کمتر از تعداد انگشتان دو دست است؟؟
جناب کارگرنیا ! شتاب زدگی در تهیه و اجرای طرحها و پروژه های توسعه شهری و استفاده از پیمانکارانی که صلاحیت لازم را ندارند، و همچنین استفاده از مصالح نامرغوب و ناسازگار با اقلیم رشت و اعطای رانت به دوستان و خواص باعثِ حیف و میل بیت المال و وارد آمدن خدشه به شأن شورا و به تبع آن نا امیدی شهروندان گردیده است که نتیجه آن کاهش مشارکت شهروندان در طرحهای توسعه شهری است که به گواه کارشناسان نیروی محرکه توسعه پایدار شهری می باشد.
حال جناب کارگرنیا
تقاضای شهروندان مظلوم و محجوب شهر و کارشناسان مدیریت شهری از نیروی ارزشی و متشرع شورای کلانشهر رشت که هیچگاه به مردم و خواسته های آنان پشت نکرده، این است که بدون هیچگونه ملاحظه سیاسی و روابط درون شورایی به عهد و پیمان با مردم وفادار مانده و از حقوق و منافع آنها دفاع نماید.
و با اقدام انقلابی جوابی درخور و شایسته برای کسانی که تصور میکنند کارگرنیا با وجود عدم رضایت از عملکرد شهردار فعلی، علی رغم میل باطنی به این دلیل با استیضاح همراه نیست که نمی خواهد زیر پرچم دیگر عضو پر سر و صدای شورا باشد.
چرا که همه ما فارغ از جایگاه و پستی که داریم قبل از هر چیز زیر پرچم خداوند هستیم و اوست که ناظر بر اعمال و کردار ماست.

نویسنده: نصرت فاخر / جارستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رودبارتان پنجشنبه , 30 دی 1395 - 11:55

کارگرنیابایدخدارادرنظربگیرد.امیدواریم معامله ای باشهردارنداشته باشد(البته شیطان هم قسم خورده وبیکارنمی نشیند).کارگرنیادوستان شهیدش رافراموش نکند.گفتیم که وقتی شرمنده شهداشد نگوید غفلت کردم.

رفتن به نوار ابزار