کد خبر : 1049
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

مداحان جوگیر شده اند/ ارائه لیست انتخاباتی مانند این است که نمایندگان در مجلس مداحی کنند!

مداحان جوگیر شده اند/ ارائه لیست انتخاباتی مانند این است که نمایندگان در مجلس مداحی کنند!

نماینده رشت گفت: مداحان جوگیر شده اند و برای نمایندگی لیست ارائه می دهند؛ این رفتار مداحان مانند این است که ما نمایندگان در مجلس مداحی کنیم توصیه می کنم هر کس به وظیفه خود بپردازد و مداحان در سیاست دخالت نکنند.

به گزارش در گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی مصاحبه ای جنجالی و پر حاشیه با یکی از سایتهای اصلاح طلب (لینک) انجام داد که در آن دخالت و تعیین تکلیف های زیادی برای ذاکران و مداحان اهل بیت علیهم السلام داشته که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

نماینده رشت در رابطه با ارائه لیست مداحان برای حضور در انتخابات گفت: به لطف خدا کم کم به ایام عزاداری ماه محرم وارد می شویم و یک فرصت خوبی در اختیار ما شیعیان قرار می گیرد برای ترویج دین و توسعه دین. متاسفانه دیده می شود از تریبونی که باید برای ترویج اسلام و دین استفاده شود برخی در جهت منافع سیاسی و گروهی خود استفاده می کنند، و اخیرا مشاهده شده است برخی از آقایان مداح جو گیر شدند و تا جایی پیش رفته اند که می خواهند لیست کاندیدای مجلس ارائه کنند؛ این دسته از مداحان در حال فاصله گرفتن از وظایف اصلی خود هسنتد.

جعفرزاده ادامه داد: توصیه من که متاسفانه کمتر به آن توجه می شود آن است هر کس کار خود را انجام دهد.

وی اظهار داشت: این رفتار مداحان مانند این است که ما نمایندگان در مجلس مداحی کنیم. بنابراین به اقایان مداحان توصیه می کنم به وظیفه و رسالت خود بپردازند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه گفت: وظیفه مداحان ارائه لیست کاندیداتوری و دخالت در سیاست نیست.

وی بیان داشت: در هر مسئله سیاسی یک عده موافقند و یک عده مخالف در مسئله دین همه وفاق داریم بنابراین سعی کنند به مسئله دینی بپردازند.

نماینده رشت اظهار داشت: اگر مداحان بیایند در ابتدا یا انتهای مداحی خود به مسئله سیاسی بپردازند یک گروهی از انها رنجیده خاطر خواهند شد و از این افراد فاصله خواهند گرفت که این مسئله خدایی ناکرده موجب به آسیب زدن به دین خواهد شد؛ لذا لازم است این افراد به کار خود بپردازند و از این سیاست زدگی که در مداحان به وجود امده است پرهیز کنند و بتوانند جامعه بیشتری را جذب کنند که موجب ایجاد علاقه در میان جوانان بشوند.

جعفرزاده در رابطه با این مسئله که چه عاملی موجب شده است که مداحان به فکر سیاست و نمایندگی بیفتند اظهار داشت: به هر حال منظور من صرف نمایندگی نبود اما این مسئله سیاست زدگی که در انها به وجود آمده است و استقبال مردم از آنها به دلیل صدا و لحن و خوش و ارادت به اهل بیت است و نه خود شخص مداحان، بنابراین دلیل خاصی نمی توان برای ان ذکر کرد جز جو زدگی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ذاکراهل البیت(علیهم السلام) یکشنبه , 12 مهر 1394 - 8:58

بنده فکر می کنم این آقای نماینده خودش جو گیر شده ، مداحی که نسبت به مسایل سیاسی روز بی تفاوت باشد اصلاً لیاقت نوکری اهل البیت(علیهم السلام) را ندارد.
مگر حضرت سیدالشهدا انسان سیاسی نبودند ؟؟
اگر امروز دشمنان داخلی و خارجی از مداحان این نوکران آل الله می ترسند، جهتش این است که مداحان نسبت به مسایل سیاسی بی تفاوت نیستند . البته منظورم به مداحان ولایی است. نه آنهایی که دنبال مادیات و دکان بازارند.
درضمن به این آقای نماینده به عنوان یک ذاکر ولایی توصیه می کنم مشغول کار خود باشد وبه کارایی که به او ربطی ندارد دخالت نکند.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
یاعلی مدد
ما مداحان گوش بفرمان امر ولایتیم.

رفتن به نوار ابزار