کد خبر : 69979
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400- 30: 17

مدال طلای ورزشکار گیلانی همراه با تیم‌ملی والیبال‌نشسته در توکیو

مدال طلای ورزشکار گیلانی همراه با تیم‌ملی والیبال‌نشسته در توکیو

میثم علیپور، بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال‌نشسته کشورمان همراه با ملی‌پوشان دیگر والیبال‌نشسته با شکست تیم روسیه در مسابقه فینال، مدال طلا این مسابقات را تصاحب کردند.

به گزارش گیلانستان، میثم علیپور، بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال‌نشسته کشورمان همراه با ملی‌پوشان دیگر والیبال‌نشسته با شکست تیم روسیه با نتیجه سه بر یک در مسابقه فینال، مدال طلا این مسابقات را تصاحب کردند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مسابقه فینال در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱.۲۵بر۱۴ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند و فقط ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند.

تیم ملی والیبال‌نشسته کشورمان با سرمربی‌گری هادی رضایی پیش از این مقابل تیم‌های چین، برزیل، آلمان و بوسنی پیروز شده بودند.

میثم علیپور از سال ۲۰۱۴ به عضویت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درآمد از آن سال تاکنون همواره به عنوان بازیکن تاثیرگذار تیم‌ملی در تمامی مسابقات حضور داشته است.

این ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو بزریل نیز حضور داشت و به همراه این تیم با غلبه بر تمامی حریفان شان، مدال طلای پارالمپیک را کسب کرده بودند.

میثم علیپور متولد ۱۳۶۸ اهل شهرستان بندرانزلی است که از سال ۸۷ فعالیت خود را در ورزش آغاز کرد و به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران مقام‌های قهرمانی زیادی را کسب کرد که می‌توان به کسب مدال طلای سه دوره بازی‌های آسیایی گوانگ ژوی چین، اینچوان کره‌جنوبی و جاکارتای اندونزی اشاره کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار