کد خبر : 35310
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹

عضو کمیسیون گردشگری مجلس:

مدیرکل فعلی گردشگری گیلان توان اداره گردشگری استان را ندارد

مدیرکل فعلی گردشگری گیلان توان اداره گردشگری استان را ندارد

عضو کمیسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه مدیرکل فعلی گردشگری گیلان توان اداره گردشگری استان را ندارد گفت: به استاندار گیلان گفتم که گزینه فعلی در قواره گردشگری استان نیست.

به گزارش گیلانستان مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون گردشگری مجلس اظهار کرد: باید به سمتی برویم تا صنعت گردشگری جایگزین نفت شود.

لاهوتی تصریح کرد: جایگاه ویژه گیلان در گردشگری کشور و اینکه در افق ۱۴۰۴ پیش‌بینی‌شده که ایران، حدود ۲۵ میلیون گردشگر داشته باشد، باید ما را به آن وا دارد که حداکثر استفاده از ظرفیت‌های عظیم خدادادی را در استان بهره‌مند شویم.

عضو کمیسیون گردشگری مجلس ادامه داد: صنعت گردشگری می‌تواند هم نقش به سزایی در اشتغال استان و هم رسیدن به سند چشم‌انداز و برنامه توسعه که می‌گوید ظرفیت گردشگری کشور باید ۵ برابر شود را داشته باشد؛ به‌شرط آنکه در رأس مدیریت گردشگری استان فردی آشنا به ظرفیت‌های موجود و مدیری در قواره این صنعت عظیم باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل فعلی گردشگری گیلان به‌هیچ‌عنوان توان اداره گردشگری استان را ندارد و با اقدامات خود اندک سرمایه‌گذاران موجود را هم مأیوس می‌کند و چندین مرتبه هم به استاندار گیلان گفتم که گزینه فعلی در قواره گردشگری استان نیست و نباید فرصت‌ها را از دست دهیم.

انتهای پیام/تابناک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار