کد خبر : 5019
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395- 11: 17

مدیریت انقلابی حجت الاسلام اشجری، شورای هماهنگی گیلان را در کشور ممتاز کرده است

مدیریت انقلابی حجت الاسلام اشجری، شورای هماهنگی گیلان را در کشور ممتاز کرده است

هرچند دشمنان انقلاب همواره در صدد کمرنگ کردن ارزش های متعالی نظام هستند ولی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حفظ آرمانها و ارزشهای انقلابی به وظیفه خود خوب عمل کرده است.

به گزارش سرویس اجتماعی “درگیلان“، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان و از اساتید دانشگاه های استان، پیرامون ۱۲ مرداد سالروز تاسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی نوشت:

“شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان تریبون انقلاب اسلامی، حلقه اتصال، محور، هماهنگ کننده و متولی برگزاری مناسبت های انقلاب اسلامی با سایر دستگاهای دولتی ونهادهای انقلابی است. این شورا در شرایط حساس انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شده و از زمان تشکیل تا حال تلاش بی وقفه در راستای انتقال پیام انقلابی و دینی و آرمانهای امام راحل و شهدا به نسل جوان ایفای نقش نموده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افکار عمومی جامعه را در راستای نظام اسلامی بسیار عالی بسیج کرده و برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و حفظ تحکیم ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بی وقفه داشته است.

هرچند دشمنان انقلاب همواره در صدد کمرنگ کردن ارزش های متعالی نظام هستند ولی این شورا به عنوان یک نهاد پیشرو از روح انقلابی برخوردار است و با حفظ آرمانها و ارزشهای انقلابی به وظیفه خود خوب عمل کرده و می تواند مثل گذشته نسل جوان و نوجوان را با آرمانهای امام راحل دو چندان آشنا کند.

از آنجاییکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز با تلاش و کوشش و مدیریت انقلابی رئیس این شورا توانسته رتبه عالی و ممتاز را در کشور به این استان اختصاص دهد، جا دارد از حجت الاسلام و المسلمین اشجری و دستگاهای همکار در این عرصه تقدیر و تشکر کنیم.”

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار