کد خبر : 6666
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395- 42: 13

مدیریت جهادی و انعطاف‌پذیری رمز پیروزی بسیج است

مدیریت جهادی و انعطاف‌پذیری رمز پیروزی بسیج است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مدیریت جهادی و انعطاف پذیری در عرصه های مختلف رمز پیروزی بسیج است.

به گزارش گیلانستان ، سردار محمد عبدالله‌پور در  نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: مدیریت جهادی، انعطاف‌پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج تحت امر ولایت است و منویات مقام معظم رهبری را مو به مو اجرا می‌کند، افزود: مقام رهبری معظم  در بیاناتی موضوع “دشمن شناسی” را مطرح و بعدها در گفتمان انقلابی گری نیز بر آن تاکید کردند.

فرمانده سپاه گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع “جهاد کبیر” تصریح کرد: بنا بر تاکید ایشان به هیچ نحوی و در هیچ بعدی از جمله ابعاد دفاعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نباید از دشمن تبعیت کنیم.

سردار عبدالله‌ پور با بیان اینکه بسیج توانسته است موضوع “دشمن شناسی” را به خوبی در بین آحاد جامعه تبیین و روشنگری کند، خاطرنشان کرد: نمونه این اتفاق در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال رخ داد.

وی انعطاف پذیری و حضور بسیج در میدان های مختلف را از ویژگی های این نهاد انقلابی برشمرد و گفت: بسیج می‌تواند فعالیت های خود را متناسب با نیاز جامعه منطبق کند و در مقاطع گوناگون با قدرت وارد میدان شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به حضور چشمگیر بسیج در عرصه های مختلف، انقلابی‌گری و ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن افزود: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

سردار عبدالله‌ پور به فعالیت های فرهنگی بسیج اشاره کرد و گفت: آموزش های تربیتی، مهارتی و برپایی حلقات صالحین از جمله اقدامات فرهنگی برای آمادگی جوانان بسیجی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت موضوع اقتصاد به خصوص “اقتصاد مقاومتی” بسیج به صورت جدی وارد این عرصه و اشتغالزایی جوانان شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان محرومیت زدایی و مردم نوازی را از زیباترین دستاوردهای بسیج دانست و افزود: بسیج سازندگی ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را در استان گیلان برعهده گرفته است که ۲۴۰ واحد تاکنون به نیازمندان تحویل داده شده است.

به گزارش گیلانستان ،  بالغ بر۸۹۷ هزار نفر از مردم گیلان تاکنون جذب اقشار مختلف مجموعه بسیج از جمله محلات، اقشار، صنوف و کانون های متخصصان شده اند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار