کد خبر : 51387
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399- 24: 17

اقدام جالبی که در روز روابط عمومی انجام شد؛

مدیریت شهری لاهیجان با حضور در اداره ارتباطات شهرداری از کارکنان این مجموعه تقدیر کردند

مدیریت شهری لاهیجان با حضور در اداره ارتباطات شهرداری از کارکنان این مجموعه تقدیر کردند

شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی، در اقدامی جالب، با حضور در جمع کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان از رییس و کارکنان این مجموعه تقدیر کردند.

به گزارش گیلانستان مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان گفت: روابط عمومی یکی از بخش های مهم هر سازمان و اداره ای می باشد.
وی اضافه کرد: جای دارد از زحمات رییس و کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برای انعکاس اخبار و عملکرد مدیریت شهری و برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و ارتباط با رسانه ها قدردانی کنم.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این دیدار گفت: روابط عمومی ها بازوان توانمند مدیران هستند و این از حقیقت های جامعه است.
وی با بیان اینکه بهترین، پاک ترین و امین ترین افراد یک مدیر به عنوان روابط عمومی انتخاب می شوند، افزود: مدیران روابط عمومی امانت دار مردم و مسئولان هستند و روح روابط عمومی ها با روح فرهنگ و هنر آراسته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت شهردار لاهیجان از مجموعه روابط عمومی و همچنین تشکیل گروه موزیک شهرداری که باعث شادی و نشاط شهروندان شد، قدردانی کرد.
در ادامه شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اهدای لوح از تلاش مجموعه کارکنان اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان تقدیرکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار