کد خبر : 5996
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1395- 33: 1

مدیر بانک توسعه تعاون گیلان از ورود به استانداری منع شد!

مدیر بانک توسعه تعاون گیلان از ورود به استانداری منع شد!

استاندار گیلان با انتقاد از عملکرد بانک توسعه تعاون این استان گفت: مدیر شعب بانک توسعه تعاون گیلان حق شرکت در جلسه‌های استانداری را ندارد.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی نجفی در کارگروه رفع موانع تولید گیلان با اشاره به اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اهداف دولت اظهار کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور منظم به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: ستاد مذکور برطرف کردن موانع اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را به عهده دارد.

این مسؤول با بیان اینکه مجموعه مدیریتی گیلان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: ۳۴۲ واحد صنعتی و کشاورزی استان از تسهیلات رونق تولید برخوردار شدند.

استاندار گیلان با قدردانی از همکاری بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان، بیان کرد: از مجموعه عملکرد بانک‌های گیلان رضایت دارم و قدردانی می‌کنم اما تلاش بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات باید بیشتر شود.

نجفی به اقدام ابتکاری گیلان در راه‌اندازی کارگروه رفع موانع تولید در کشور اشاره کرد و گفت: گیلان رتبه سوم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در کشور را کسب کرده و این امر برای استانی که آغازکننده جلسات مذکور بوده، راضی‌کننده نیست.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد بانک توسعه تعاون گیلان، خاطرنشان کرد: بانک مذکور با توجه به تذکرهای متعدد و جدی به هیچ عنوان نتوانسته استان را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جذب اعتبارات مصوب رونق تولید یاری کند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون تنها یک فقره وام رونق تولید در سال ۹۵ در استان پرداخت کرده است، اظهار کرد: مدیر شعب بانک توسعه تعاون گیلان حق شرکت در جلسه‌های استانداری را ندارد.

نجفی به عزم جدی نظام و دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: با روحیه عشق خدمت به تولیدکنندگان و کارآفرینان باید کمک کرد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار