کد خبر : 3046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

مدیر جدید خبرگزاری تسنیم گیلان رسماً معارفه شد + تصاویر

مدیر جدید خبرگزاری تسنیم گیلان رسماً معارفه شد + تصاویر

مدیر جدید خبرگزاری تسنیم شعبه استان گیلان با حضور در بیت آیت الله قربانی رسماً معارفه شد.

به گزارش خبرنگار درگیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشست معرفی علیرضا خاکپور به عنوان مدیر جدید خبرگزاری تسنیم در استان گیلان که با حضور احمد صالحی معاون خبرگزاری تسنیم و سیدعلی میررضوی مدیرکل استان‌های این خبرگزاری برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ای که بر مبنای صداقت و بیان حقایق باشد با گذر زمان و به‌ تدریج جایگاه ویژه خود را در میان مردم با استحکام و ماندگاری پیدا می‌کند. 

وی افزود: امروز مردم به‌ راحتی تناقض‌ها را درک می‌کنند و رسانه‌ای که جناحی عمل کند و بر پایه حق و عدالت و واقعیت استوار نباشد در مدت زمان کوتاهی اعتماد مردم را نسبت به خود از دست می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از رسانه‌های داخلی بر اساس منافع جناحی حرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در برابر رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جناحی جهان، خبرگزاری استوار بر پایه حق و عدالت برقرار کنیم طبیعتاً مردم به‌ واسطه حقایق به این‌ گونه رسانه‌ها وابسته می‌شوند.

1

امام جمعه گیلان گفت: حتی اگر روحانیان در جامعه امروزی به جناحی وابسته باشند مردم پای منبر آن روحانی نمی‌نشینند و افراد وابسته مورد اعتماد مردم و اسلام نیستند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه با ابراز صداقت و حقایق در اخبار یک رسانه، مخاطبان را برای رصد کردن مشتاق می‌کند، تصریح کرد: متأسفانه در جامعه امروزی رسانه‌ها به سمت و سوی فعالیت جناحی گام برداشته‌اند که در میان این رسانه‌ها فعالیت رسانه‌های ارزشی و انقلابی به‌ راحتی قابل تشخیص است.

نماینده ولی فقیه گیلان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به‌ واسطه بیان حقایق  تا حد زیادی جایگاه واقعی خود را در دنیا پیدا کرد و افزود: به‌ همین دلیل عده‌ای میل به دیدن و شنیدن اخبار ایران که براساس واقعیات است، ندارند.

امام جمعه گیلان با بیان اینکه توصیه می‌شود که همواره سعی در گفتن واقعیات داشته باشید و اگر اخباری را نمی‌توان گفت به طور کل آن را حذف کنید زیرا دروغ اعتبار را از بین می‌برد، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و خبررسانی‌های استان مشترک است و همگی باید انقلاب اسلامی را از خلاف واقعه‌گویی در جامعه برحذر داریم و جامعه را به سمت و سوی واقعیات و جلب اعتماد مردم سوق دهیم. 

2

به گزارش درگیلان، خاکپور و روسای کشوری خبرگزاری تسنیم جهت معارفه خدمت فرمانده سپاه قدس گیلان و برخی دیگر از مسئولین نیز رفتند.

گفتنی است پیش از وی هادی طوماری مدیر خبرگزاری تسنیم در گیلان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار