کد خبر : 2341
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آذر 1394- 38: 19

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید روحی در رشت و خمام برگزار می شود + جزئیات

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید روحی در رشت و خمام برگزار می شود + جزئیات

در جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولین سپاه قدس، نیروی دریایی سپاه، بنیاد شهید و امورایثارگران و خانواده ی معزز شهید روحی ، نحوه ی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) را برنامه ریزی نمودند.

به گزارش درگیلان، روابط عمومی سپاه قدس گیلان اعلام کرد: ظهر امروز طی جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولین سپاه قدس گیلان، نیروی دریایی سپاه، بنیاد شهید و امورایثارگران، ستاد کنگره شهدا و خانواده ی معزز شهید روحی، نحوه ی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) را برنامه ریزی نمودند.

طبق مصوبات این جلسه، پس از انتقال پیکر آسمانی شهید حبیب روحی به استان گیلان جهت تشییع و تدفین ، در ابتدا پیکر مطهر شهید جهت برگزاری مراسم شب وداع به زادگاه شهید واقع در دهستان چوکام از توابع بخش خمام منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع شهید روحی صبح روز بعد در دو مسیر برگزار می گردد؛ ابتدا پیکر مطهر شهید ساعت ۸ صبح از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت میدان فرهنگ بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور رشت تشییع خواهد شد و سپس پیکر مبارک این شهید مدافع حرم توسط خودرو و با همراهی و بدرقه مردم به دهستان چوکام انتقال یافته و ساعت ۹:۳۰ صبح در جمع خانواده، همشهریان و عاشقان خط سرخ شهادت، پیکر مطهر این شهید والامقام تشییع و تدفین خواهد شد.

با توجه به اینکه تا زمان برگزاری این جلسه (ظهر امروز) پیکر مطهر شهید حبیب روحی به میهن عزیزمان منتقل نگردیده بود، زمان و مکان دقیق برگزاری برنامه های ذکر شده متعاقباً اعلام خواهد شد.

شهید حبیب روحی‌چوکامی از رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به نیروی دریایی سپاه انتقال پیدا کرد وی که از تکاوران نیروی دریایی سپاه بود جهت ادامه خدمت به منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان منتقل شد و عضو تیپ امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه شد.

پاسدار شهید حبیب روحی چوکامی با حضور داوطلبانه در کشور سوریه و در حین انجام عملیات مستشاری جهت مبارزه با تروریست های سلفی و تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، طی اصابت نوعی موشک هدایت شونده  به خودروی حامل وی به درجه ی والای شهادت نائل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار