کد خبر : 46249
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در ۲ هزار مسجد گیلان برگزار می شود

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در ۲ هزار مسجد گیلان برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بیش از دو هزار مسجد این استان، گفت: ۴۲۷ مبلغ در این ایام اعزام می شوند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان برنامه‌های مختلف در سطح مساجد برای این ایام پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام فاطمیه ۴۲۷ مبلغ و مبلغه به مساجد استان گیلان اعزام می‌شوند، گفت: این تعداد مبلغ از دفتر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم به استان اعزام شده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از این تعداد ۳۰۸ نفر مبلغ و ۱۱۹ نفر مبلغه هستند، گفت: برپایی نماز جماعت، بیان معارف دینی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تحکیم خانواده، سبک زندگی دینی و مباحث مختلف اجتماعی، تحلیل مباحث سیاسی برخی از برنامه‌های این مبلغان است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲ هزار مسجد در ایام فاطمیه مراسم عزاداری و برنامه‌های مختلف برگزار می‌کنند، تصریح کرد: تبیین معارف فاطمی و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از مهم‌ترین برنامه‌های مبلغان اعزامی و بومی است.

حجت الاسلام گلمیرزاده تأکید کرد: در این ایام از مبلغان بومی و ائمه جماعات نیز در اجرای برنامه‌های فرهنگی بهره مند می‌شویم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار