کد خبر : 45545
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به‌مناسبت ولادت حضرت زینب(س)؛

مراسم نکوداشت رشادت‌های فرمانده فاتح نبل و الزهرا در رشت برگزار شد+ تصاویر

مراسم نکوداشت رشادت‌های فرمانده فاتح نبل و الزهرا در رشت برگزار شد+ تصاویر

مراسم نکوداشت رشادت‌های فرمانده فاتح نبل و الزهرا سردار محمدعلی حق‌بین در گلزار شهدا رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مراسم نکوداشت رشادت‌های فرمانده فاتح نبل و الزهرا سردار محمدعلی حق‌بین با حضور پرشور مردم در گلزار شهدا رشت برگزار شد.
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم ایران اسلامی را بیمه کرده است اظهار کرد: رزمندگان سپاه اسلام کاری کردند که دشمن جرئت انجام کوچک‌ترین تحرک نظامی را ندارد.

سردار محمدعلی حق‌بین با اشاره به اینکه امروز دشمن روی مسائل فرهنگی و سیاسی برنامه‌ریزی کرده است، افزود: دشمنان امروز در مسائل سیاسی و اجتماعی تیرهای خود را شلیک می‌کنند تا جوانان ما را از مسیر انقلاب دور کنند.

وی با بیان اینکه ما وارث خون شهدا هستیم ،گفت: کسانی که با اقدامات و تحرکات خود پا روی خون شهدا می‌گذارند، خائن هستند و باید پاسخگوی خانواده شهدا باشند.

استاد دانشگاه بقیهالله نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سربندهای حضرت زینب کبری (س) حماسه‌ها در جبهه‌های دفاع مقدس آفریدند اظهار کرد: مدافعان حرم حافظان امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران کیلومترها دورتر بودند.

پروفسور علی کرمی با اشاره به اینکه تکفیرها با تمام امکانات درصدد نابودی حرم زینب کبری (س) بودند، افزود: مدافعان حرم جبهه مقاومت نگذاشتند دست تکفیری‌ها به حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) برسد و طومار تکفیری‌ها را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها سردار حق‌بین را داشتند تاکنون صدها فیلم سینمایی در وصف ایشان ساخته بودند، گفت: چرا در کتاب‌های درسی از سرداران و فرماندهان ما سخن گفته نمی‌شود و این یک ضعف بزرگی است.

استاد دانشگاه بقیهالله با اشاره به اینکه چرا برای سرداران و فرمانده هان ایران اسلامی فیلم و سریال ساخته نمی‌شود، گفت: چرا زندگی‌نامه شهدای جامعه پزشکی را برای کودکان و جوانان شرح نمی‌دهند.

کرمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سفارت کره زمین در بغداد برای آمریکا است، گفت: اعتراض مردم عراق در مقابل این سفارت به‌زودی هیمنه آمریکا را می‌شکند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه مدافعان حرم در ایران اسلامی، نیروهای جان‌برکف تربیت کرد، افزود: هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلانی باعث افتخار گیلانیان هستند.

کرمی با بیان اینکه باید از رشادت‌های مدافعان حرم گیلانی در جبهه‌های مقاومت فیلم‌ها ساخته شود، گفت: مدافعان حرم رفتند تا مردم کشورمان احساس ناامنی نکنند.

وی با اشاره به اینکه چرا برخی از مسؤولان کشور سوء تدبیرهای خودشان را به گردن مقام معظم رهبری می‌اندازند، بیان کرد: مقام معظم رهبری رهبر تمام مسلمین جهان است و تدابیر ارزشمند ایشان باعث سربلندی ایران و امت اسلامی است.

در انتهای این مراسم از تلاش‌های سردار سرافراز گیلانی جبهه مقاومت سردار محمدعلی حق‌بین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار