کد خبر : 2159
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

مراقب باشیم بعضی ها برایمان “سردار” جعلی درست نکنند

مراقب باشیم بعضی ها برایمان “سردار” جعلی درست نکنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ما سرداران واقعی در کشور کم نداریم، سردارانی که در میدانهای جهاد و شهادت ایستادگی و مقاومت کردند، مراقب باشیم بعضی ها برایمان سردار جعلی درست نکنند.

به گزارش در گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: امروز ۵ آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که جا دارد از زحمات یکایک بسیجیان دلاور و با شهامتی که خالصانه به مردم خدمت می کنند تشکر و قدردانی گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره اینکه اگر بسیج نبود ما نمی توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم، خاطرنشان کرد: استقامت و پایداری عنصر اساسی شخصیت تفکر بسیج می باشد.

وی با بیان اینکه ملت ما امروزه سختی راه را پشت سر گذاشته و آثار شکست مستکبران فراهم شده است، افزود: مبادا به عشق غنائم تنگه احدِ این میدان را رها کنیم، اگر این تنگه را رها کنیم، دشمنی که شکست خورده بر می گردد و پیروز میدان می شود.

حجت الاسلام معتمد همچنین ابراز نمود: خیلی باید مراقب توجیهات شیطانی در حوزه های اقتصاد، سیاست و معیشت باشیم، اگر تنگه را رها کنیم ولی خدا آسیب می بیند و حمزه ها به شهادت می رسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مسئولان ما باید حکیمانه سخن بگویند، اذعان داشت: مسئولان منافع ملی و کشور را قربانی مطامع سیاسی و حزبی نکنند و باید صادقانه خدمت نموده و عزتمندانه در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

مراقب باشیم بعضی ها برایمان سردار جعلی درست نکنند

حجت الاسلام معتمد با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم دشمن به طمع بیفتد، اظهار کرد: امروز ویژگی استقامت در نسل جوان بیش از نسل گذشته است و مسئولان بدانند که بر سر سفره شهدا نشسته‌ ایم.

وی به استفاده جعلی از عنوان “سردار” برای برخی از مسئولان کشور اشاره کرد و گفت: ما سرداران واقعی در کشور کم نداریم، سردارانی که در میدانهای جهاد و شهادت ایستادگی و مقاومت کردند، مراقب باشیم بعضی ها برایمان سردار جعلی درست نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دشمن به خاطر جهاد، شهادت و ایثار بسیجیان ما پای میز مذاکره آمده است، بیان نمود: بسیج توانست عقلانیت، مقاومت و مصلحت در دوران دفاع مقدس را به دنیا صادر کند؛ سنگرهای استکبار با رهنمودهای مقام معظم رهبری فتح می ‌شود و به ‌زودی پشت سر ایشان نماز جماعتی را در قدس اقامه می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار