کد خبر : 1315
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394- 18: 21

مردم‌محوری اولویت فعالیت‌های پلیس است

مردم‌محوری اولویت فعالیت‌های پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان بر اخلاق نیکو و رأفت اسلامی پلیس در جامعه تاکید کرد و گفت: اخلاق‌مداری و مردم‌محوری اولویت فعالیت‌های پلیس در جامعه است.

به گزارش درگیلان، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جمع کارکنان یگان امداد این شهرستان با اشاره به وظایف اصلی پلیس، اظهار کرد: ایجاد امنیت برای شهروندان یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس در جامعه است.

وی هدف از تشکیل یگان امداد در شهرستان‌ها را تقویت فعالیت‌های پلیس خواند و تصریح کرد: یگان امداد بازوی فعال فرماندهان در اجرای عملیات‌ها است و کارکنان یگان امداد اقتدار همراه با رأفت اسلامی پلیس را به نمایش می‌گذارند.

میرحیدری با تاکید بر اخلاق‌مداری و مردم‌محوری پلیس در جامعه، بیان کرد: پلیس در جامعه مدنی باید اخلاق نیکو و رأفت اسلامی در اجرای فرمان و مقررات جاری را نشان دهد و ایفای نقش پلیس اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: نقش کارکنان یگان امداد در التزام‌بخشی به دسته‌های عزاداری و حفظ منازل و پیشگیری از سرقت مهم است.

وی خاطرنشان کرد: اگر افراد در اجتماع و محل زندگی احساس ناامنی داشته باشند نمی‌توانند با خاطری آسوده در مراسم و دسته‌های عزاداری شرکت کنند بنابراین پلیس با افزایش فعالیت خود و حفظ امنیت برای شهروندان باید احساس ناامنی در جامعه را دور کند.

میرحیدری به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد صحیح یگان امداد موجب نگاه مثبت مردم به پلیس و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار