کد خبر : 23094
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396- 51: 19

مردم برای حل مشکلات باید در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، انقلاب دیگری را به وجود آورند

مردم برای حل مشکلات باید در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، انقلاب دیگری را به وجود آورند

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: حل مشکلات مملکت در اصل در دست خود مردم است همچنان که ملت انقلابی ایران به تبعیت ولی فقیه زمان جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در دهه مبارک فجر مراسم باشکوه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد ولی عصر بازکیا گوراب لاهیجان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در این مراسم که با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان لاهیجان همراه بود، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام انقلاب پیام ما میتوانیم و پیروزی خون بر شمشیر بود.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان داشتن روحیه انقلابی و اندیشه دینداری، مقاومت و پایداری و تبعیت از ولایت را مهمترین عامل و پیروزی دانست و بیان داشت: همان کسانی که در گذشته مرعوب قدرت پوشالی پهلوی بودند امروز نیز مرعوب قدرت پوشالی استکبار جهانی هستند و تسلیم سازش با دشمن را بر ایستادگی و پایداری پیشنهاد و توصیه می کنند این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت ملت مسلمان ایران به رهبری ولی فقیه زمان در شرایطی بر علیه حکومت پهلوی بپاخواستند که اکثر تحلیل گران و نظریه پردازان مطرح غربی و روشنفکران غرب گرای داخلی پیروزی انقلاب را غیر ممکن و آن را یک حرکت کور و بی فایده می دانستند و میگفتند پیروزی بدون اتکا به ابر قدرت ها و با شعار نه غربی و نه شرقی بر حکومت تا بن دندان مسلح که غرب و شرق از او حمایت می کنند غیر ممکن است آنان معتقد به سیاست گام به گام بودند و حرکت انقلابی امام و امت را تندروی و غیر معقول می پنداشتند.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری مشکلات معیشتی و اقتصادی، تورم، گرانی، بیکاری، تبعیض و بی عدالتی موجود را محصول مدیریت غیر انقلابی و تفکر لیبرالی دانسته و اظهار داشت: مشکل مشکل انقلاب نیست مشکل اصلی دولتهای غیر انقلابی و مسولان غربگرا و لیبرال هستند وی در ادامه به آسیب شناسی مدیریت پس از انقلاب پرداخت و بیان داشت در این ۳۹ سال انقلاب نزدیک به ۳۰ سال مدیریت اجرایی دست جریان غیر انقلابی بود.

نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه، دولت بازرگان و بنی صدر را دولت های لیبرال و غربگرا دانست و همچنین بیان داشت: دولت های سازندگی و اصلاحات نیز گرایشات لیبرالی و غیر انقلابی داشتند و به جای پرداختن به دغدغه های مقام معظم رهبری که همان رفع فقر و فساد و تبعیض در جامعه است به مسائل سیاسی بی ارزش و پوچ پرداختند.

وی در ادامه اظهار داشت: آقای احمدی نژاد نیز در چهار سال دوم گرچه شعارهای انقلابی می داد ولی عملا” همسو با جریان لیبرال و غیر انقلابی بود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان بیان داشت: متاسفانه در دولت کنونی نیز مدیریت اصلی با مشاورین غیر انقلابی و غربگرا است.

وی در پایان گفت: حل مشکلات مملکت در اصل در دست خود مردم است همچنان که ملت انقلابی ایران به تبعیت ولی فقیه زمان جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند امروز نیز باید با پیگیری مطالبات و عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و حضور هوشیارانه در انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی انقلاب دیگری را در مدیریت اجرایی جامعه بوجود بیاورند.

حجت الاسلام میرحسینی اشکوری در پایان سیره عملی معصومین علیهم السلام و امام امت و رهبر معظم انقلاب به زندگی مردمی و ساده زیستی بیان داشت: با اندیشه و تفکر لیبرالی و زندگی در کاخهای چند میلیاردی و دریافت حقوقهای نجومی و استفاده از مدیران فاسد و ناکار آمد نمی توان بفکر مردم مظلوم، مستضعف و کوخ نشینان جامعه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار