کد خبر : 21682
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396- 49: 19

مردم زودتر از مسئولین به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند/ تفاله‌های بیگانگان باید از بین بروند

مردم زودتر از مسئولین به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند/ تفاله‌های بیگانگان باید از بین بروند

امام جمعه لنگرود گفت: باید تفاله های بیگانگان که به روستاها یورش میبرند را از بین ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به نا آرامی های اخیر در کشور اظهار کرد: در این نوع موارد باید یک مرزبندی بین مطالبات حقه مردم و بین تنش زایی برای برهم زدن نظم و آرامش در نظر بگیریم.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه این مطالبات وقتی وارد عرصه جدیدی شد در واقع کار را به غارت و خسارت کشاند، گفت: اگر ما مطالبه ای داریم، باید آن را به گوش مسئولان برسانیم و باید هم همینطور باشد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: ما قبول داریم که کم کاری ها و گرانی ها مردم را اذیت میکند اما نباید به گونه ای شود که بستری برای بیگانگان علیه جمهوری اسلامی ایران‌ باشد.

وی با بیان اینکه به حیثیت نظام خدشه وارد شده خاطرنشان کرد: متاسفانه یک عده از مردم بی گناه کشته شدند. ما باید بیش از پیش کنار دولت‌ و ولایت باشیم. اگر اتحاد نداشته باشیم دشمن خوشحال می شود.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه مردم ما زودتر از مسئولین به میدان آمدند و به طور خودجوش راهپیمایی کردند، ابراز نمود: در لنگرود فردا قبل از نماز جمعه برنامه راهپیمایی خواهیم داشت و این هم مثل ۸دی سال ۸۸ است و باید در دفاع از دین، ولایت و آرمان های انقلاب بار دیگر به صحنه بیاییم.

امام جمعه لنگرود با تاکید بر اینکه باید تفاله های بیگانگان که به روستاها یورش میبرند را از بین ببریم، گفت: ان شاالله عزم راسخی شود برای مدیریت جدید در کشور و الحمدالله می بینیم که با توجه به این حوادث مسئولین ما با بیدار باش کامل روند خوبی را در پیش گرفته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار