کد خبر : 3693
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۱۷

مردم غرب مازندران به دنبال الحاق رامسر به گیلان هستند

مردم غرب مازندران به دنبال الحاق رامسر به گیلان هستند

گویا برگزاری جشن پیروزی شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکاین و عباس‌آباد در انتخابات با عنوان تقدیر از حضور مردم با حواشی فراوانی روبرو بوده است.

به گزارش درگیلان، گویا برگزاری جشن پیروزی شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامسر، تنکاین و عباس‌آباد در انتخابات با عنوان تقدیر از حضور مردم با حواشی فراوانی روبرو بوده است. گویا شیخ صفر قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن و رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان رامسر نیز به عنوان یکی از سخنرانان این همایش  به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه مردم جدای اشتغال، معیشت انتظارهای دیگری نیز دارند، گفت:‌مهم‌ترین آن حفظ حقوق شهروندی و حقوق مدنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمبودهای غرب مازندران بسیار زیاد است، افزود: بی‌اعتنایی مرکز استان به غرب باعث شده مردم غرب مازندران به دنبال استقلال باشند و اگر این اتفاق نیفتد به دنبال الحاق به گیلان هستند تا بتوانند از مازندران رها شوند.

گفتنی است رامسر آخرین شهرستان استان مازندران و در مجاورت با گیلان قرار دارد و فاصله آن با رشت، 113 کیلومتر می باشد که به مراتب کمتر از فاصله 251 کیلومتری آن با ساری است./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار