کد خبر : 21353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396- 16: 20

مردم ما فتنه را فراموش نکرده و نخواهند کرد/ عده‌ای شعار انقلابی می‌دهند ولی انقلاب را زیر سوال می‌برند + گزارش تصویری

مردم ما فتنه را فراموش نکرده و نخواهند کرد/ عده‌ای شعار انقلابی می‌دهند ولی انقلاب را زیر سوال می‌برند + گزارش تصویری

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعضی ها یک فتنه جدیدی را دنبال می کنند، گفت: تا زمانی که فردی در راه نظام باشد ما نیز با او هستیم. عده ای شعار انقلابی می دهند ولی انقلاب را زیر سوال می برند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی در مسجد صاحب الزمان(عج) تهران با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی آیت الله احمد پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه مهمترین نعمت ما، نعمت اسلام، دین و ولایت علی ابن ابیطالب(ع) است، اظهار کرد: انسان منافق از کافر و مشرک هم خطرناک تر است. منافق آدم دو چهره است در جلو مرید شماست و از پشت خنجر می زند.

آیت الله پروایی با اشاره به اینکه آمریکا اظهر من الشمس است که دشمن ماست، گفت: کسی که می گوید آمریکا دشمن نیست یا از روی جهل و غفلت این حرف را می زند یا خودش را به خواب زده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کس را با گذشته درخشانش معرفی نمی کنند. خیلی ها گذشته خوبی داشتند ولی در جلوی ائمه ایستادند. دعا کنیم خدا ما را عاقبت به خیر کند. امام صادق فرمودند هرکس خودبرتر بین باشد از مستکبرین است حتی در اعمال دینی، خود برتر بینی مصداق استکبار است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: حضرت آقا فرمودند ما در سال ۸۸ از انقلاب حمایت کردیم کسی فکر نکند ما از شخص خاصی حمایت کردیم. اینها بطلان انتخابات را میخواستند که حضرت آقا جلوی اینها ایستاد. خیلی ها کنار پیغمبر بودند ولی بعد از پیغمبر کافر شدند.

آیت الله پروایی با بیان اینکه بعضی ها یک فتنه جدیدی را دنبال می کنند، افزود: تا زمانی که فردی در راه نظام باشد ما نیز با او هستیم. عده ای شعار انقلابی می دهند ولی انقلاب را زیر سوال می برند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ فتنه بود نگویید حادثه .عده ای می خواهند این را از بین ببرند عده ای میگویند اینها را ببخشید میگویند امام حسین (ع) حُر را بخشید؛ حر عذرخواهی کرد اینها چه؟ آیا اینها عذرخواهی کردند؟ اینها از خانواده های شهدا عذرخواهی کردند؟ از مردم عذرخواهی کردند؟ از مادران و دختران و خواهرانی که چادر در خیابان های تهران که نماد حضرت زهرا س بود از سرشان کشیدند عذرخواهی کردند؟ اینان در مقابل دشمن هر روز آب به آسیاب دشمن ریختند و هنوز هم خود را صاحب حق می دانند و پشیمان نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز نمود: مردم ما فتنه را فراموش نکرده و نخواهند کرد. مردم در مسیر انقلاب، اسلام و رهبر انقلاب هستند. رهبری که درد دین دارد درد محرومین دارد. ما مثل مردم نداریم و مثل رهبر هم نداریم. سخنان ایشان چراغ راه است و باید آنها را گوش دهیم و عمل کنیم ایشان توصیه به بصیرت نموده اند. رهبر ما اهل بصیرت است باید به حرف ایشان گوش کنیم و پیرو رهنمودهایشان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار