کد خبر : 26084
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1397- 53: 19

مردم همیشه ده قدم از مسئولان جلوتر هستند/ وضعیت بودجه فرهنگی کشور مناسب نیست

مردم همیشه ده قدم از مسئولان جلوتر هستند/ وضعیت بودجه فرهنگی کشور مناسب نیست

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: دشمنان اسلام بیشترین سهم بودجه کشورشان را به اقدام علیه فرهنگ انقلابی ما اختصاص داده‌اند اما در مقابل، بودجه فرهنگی کشور ما کم‌ترین بخش بودجه است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی در حاشیه مراسم ارتحال امام در جمع تعدادی از بسیجیان استان گیلان در رشت اظهار داشت: کاروان پیاده‌روی رحلت امام خمینی(ره) استان گیلان برای مردم کشور شناخته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در کاروان نمادین پیاده‌روی رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز باید از حضور جوانان در عرصه‌های مختلف استقبال کرد زیرا حضور آن‌‌ها باعث آرامش و مایه امید و شادابی است.

آیت‌الله فلاحتی جوانان را نیروهایی قدرتمند دانست که امروز دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به آن‌‌ها هستند ابراز داشت: متاسفانه ما در حوزه فرهنگی بسیار کم کار می‌کنیم.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب و اسلام بیشترین سهم بودجه کشورشان را به اقدام علیه فرهنگ انقلابی ما اختصاص داده‌اند اما در مقابل، بودجه فرهنگی کشور ما کم‌ترین بخش بودجه است که اصلا نمی‌توان اسم بودجه را برای آن به کار برد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال تضعیف عقاید جوانان ایرانی است تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که جوانان فلسطینی با الگوبرداری از جوانان ما با قدرت از فلسطین دفاع می‌کنند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تشریح علل عدم پیروزی جوانان فلسطینی در مقابل نیروهای رژیم صهیونیستی عنوان داشت: امروز بزرگترین بودجه مالی جهان توسط رژیم صهیونیستی برای حفظ بیت‌المقدس هزینه می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه بودجه نظامی آمریکا چند برابر کل بودجه کشور ما است خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم آمریکا با وجود تمام تلاش‌هایی که انجام داده در مقابل جمهوری اسلامی ناموفق بوده است.

وی با اشاره به عظمت وجودی امام خمینی(ره) و ویژگی‌های ایشان ابراز داشت: امام خمینی(ره) ویژگی‌های اخلاقی فراوانی داشتند و انسان با دیدن چهره ایشان مجذوب می شد.

امام جمعه رشت ضمن تشریح علل ماندگاری قیام امام خمینی(ره) گفت: در طول تاریخ انقلاب‌های مردمی زیادی در جهان به‌وقوع پیوست اما تحولاتی که انقلاب اسلامی در جهان ایجاد کرد به قدری از این بود که باید آن را با بعثت پیامبر(ص) مقایسه کرد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه صهیونیست‌های امروز از نسل همان یهودیانی هستند که در مقابل پیامبراکرم(ص) ایستادند افزود: البته تمام یهودیان بد نیستند زیرا برخی از آن‌ها خواهان صلح و امنیت جهانی هستند.

آیت‌الله فلاحتی رژیم صهیونیستی را رژیمی ثروتمند دانست و اظهار داشت: براساس برآورد‌های انجام شده سرمایه این رژیم به قدری زیاد است گه اگر جمعیت جهان ۵۰ میلیارد نفر هم شود می‌تواند از آن‌ها حمایت ‌کند.

وی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی در مقابله با کشورهای استکباری ابراز داشت: امروز شاهد هستیم که کشوری مانند کره شمالی توسط آمریکا زمین‌گیر شده است اما انقلاب ما به رهبری مقام معظم رهبری به حرکتش ادامه می‌دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری نبود امروز برخی افراد انقلاب را دو دستی به دشمن می‌دادند گفت: در طول تاریخ انقلاب افزاد بسیاری بودند و هستند که به غرب گرایش دارند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه مردم همیشه ده قدم از مسئولان جلوتر هستند خاطرنشان کرد: در طول تاریخ گستره کشور ایران هیچ دوره‌ای شیرین‌تر از دوره جمهوری اسلامی نبوده است.

امام جمعه رشت مقام معظم رهبری را فردی فقیه، بصیر و مردمی دانست که مردم برایشان جان می‌دهند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی شیرین‌ترین دوران در طول تاریخ چند هزارساله کشور ایران است.

وی امام خمینی(ره) را به عنوان دانشمندی تمام عیار معرفی کرد و ابراز داشت: رهبران دنیا همگی افرادی مانند ترامپ بوده و هستند اما رهبر ما فردی ادیب، مفسر، دانشمند و عارف بوده است که مسیرش همچنان ادامه دارد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه امام راحل در مبانی حقوق اسلامی کتبی دارند که فراگیری آن چندین سال طول می‌کشد گفت: امام خمینی(ره) به قدری دانشمند و عالم بود که هیچ کسی در حوزه علمیه قم نمی‌توانست به ایشان اشکال بگیرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به وضعیت حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: امروز دانشمندان بزرگی در حوزه‌های علمیه مشغول به فعالیت هستند که شناخته نشدند و باید آن‌ها را کشف کرد.

وی امام خمینی(ره) را سیاستمداری کارکشته دانست و تصریح کرد: امام ما فردی بود که در منزل با نوه خردسال به خود با محبت بازی می‌کرد و در مقابل با قدرت و جدیت در مقابل مستکبران جهانی می‌ایستاد.

امام جمعه رشت سیاست امام خمینی(ره) را همانند سیاست پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) دانست و افزود: به گفته سیاستمداران آمریکایی علت عدم موفقیت‌های آمریکا در مقابل ایران حضور اَبَر رهبری مانند امام خامنه‌ای است که مردم دلداده ایشان هستند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان گیلان تاکید کرد: دشمنان خارجی و یاران بزدل داخلی آنها بدانند که این انقلاب با وجود رهبری چون امام خامنه‌ای شکست ناپذیر است و تا این ملت وجود دارد ما به آینده امیدوار هستیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار