کد خبر : 19643
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396- 57: 9

مسئله فتنه نباید در رسانه‌ها خاموش شود/ جوانانی که در گیلان نمی‌گذارند برخی‌ها به مطامع باطلشان برسند، از مسیر حذف می‌شوند!

مسئله فتنه نباید در رسانه‌ها خاموش شود/ جوانانی که در گیلان نمی‌گذارند برخی‌ها به مطامع باطلشان برسند، از مسیر حذف می‌شوند!

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از مردم، مسئولین و حتی عده ای از روحانیون و علما نسبت به امر معروف و نهی از منکر کوتاهی می کنند.

آیت الله احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به مشکلات موجود در استان گیلان، اظهار کرد: در استان ما یکسری مشکلاتی وجود دارد که البته در اکثر استانهای کشور هم به چشم می خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هرجا عده ای از جوانان انقلابی در گیلان رشد کردند، افرادی که ببینند این جوانان در مقابل آنان ایستاده اند و نمی گذارند به مطامع باطل و دنیوی شان برسند، سعی می کنند این جوانان را از مسیر خود بردارند و اگر احساس کنند جوانان انقلابی، روشنگری و مطالبه گری می نمایند، چوب لای چرخشان می گذارند و به نوعی حذفشان می کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسئله مطالبه گری را از وظایف اعضای خبرگان رهبری بیان کردند، گفت: هرکسی در مسیر انقلاب، شهدا، امام، اسلام و ولایت سنگ اندازی کند، باید در مقابلش ایستادگی کنیم؛ گاهی اوقات با منطق و گاهی اوقات هم باید جهاد کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اهل بیت(ع) وظیفه ما را مشخص کرده اند، ابراز نمود: برخی از مردم، مسئولین و حتی عده ای از روحانیون و علما نسبت به امر معروف و نهی از منکر کوتاهی می کنند.

آیت الله پروایی با تاکید بر اینکه باید در مقابل ضد انقلاب و ضد اسلام ایستادگی کرد، اظهار داشت: از روزی که آدم خلق شد تا به امروز، حق و حقیقت با ایستادگی به دست آمده است.

وی با اشاره به حماسه ۸ و ۹ دی اذعان داشت: اگر مردم در ۸ و ۹ دی در مقابل فتنه گران ایستادگی نمی کردند، معلوم نبود چه سرنوشتی برای انقلاب رقم می خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مسئله فتنه نباید در رسانه ها خاموش شود، گفت: دشمن و شیطان هر روز فتنه های جدیدی برای ضربه زدن به نظام و ولایت تدارک می بیند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید فتنه را برای مردم بازگو کنیم تا همیشه چهره خبیث و پلید فتنه گران در چشم مردم منفور باشد، گفت: با استفاده از فرصت ها برای پیشرفت قرآن، اسلام و اهل بیت(ع) باید قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار