کد خبر : 26009
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشکلات بیمارستان پورسینا را برطرف کنند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشکلات بیمارستان پورسینا را برطرف کنند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس‌ با بیان اینکه مدیریت تنها بیمارستان ترومای گیلان بسیار ضعیف است گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید هر چه سریع‌تر مشکلات آن را برطرف کنند.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ بیمارستان پورسینای رشت به‌عنوان تنها بیمارستان ترومای استان گیلان در وضعیت بسیار نابه‌سامانی به‌سر می‌برد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید هر چه سریع‌تر مشکلات آن را برطرف کنند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: در حال حاضر‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمره یکی از بدهکارترین دانشگاه‌های سراسر کشور قرار دارد و این زمینه‌ساز بروز بسیاری از مشکلات و نابه‌سامانی‌ در سطح بیمارستان‌های استان از جمله پورسینای رشت شده است.

قربانی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را نگران‌کننده خواند و افزود:‌ طبق آمارهای رسمی و ارقام وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان ‌از نظر مالی در وضعیت بسیار بغرنجی به سر می‌برد و به اعتقاد بنده ریشه تمام این مشکلات به عدم مدیریت صحیح منابع بر می‌گردد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس به حجم بالای بیماران در بیمارستان پورسینای رشت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر‌ بسیاری از بیمارستان‌های گیلان خارج از ظرفیت خود اقدام به پذیرش بیماران می‌کنند و این بستر ‌بروز اختلال در امر درمان و ارائه خدمات پزشکی را فراهم می‌کند.

وی ضمن تأکید مجدد بر مسئله مدیریت صحیح منابع از سوی مسئولان ذیربط خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این حجم بسیار بالای مراجعه‌کنندگان، فراهم کردن تجهیزات پزشکی و سایر ملزومات مصرفی در تنها بیمارستان ترومای گیلان توسط دانشگاه علوم پزشکی باید در اولویت امور قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تجهیز بیمارستان پورسینای رشت به انواع تجهیزات پزشکی را از ضروریات واجب دانست و بیان داشت:‌ امیدوارم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ‌با توجه به حساسیت موضوع دقت نظر و ظرافت بیشتری نسبت به این امر از خود به خرج دهند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار