کد خبر : 74890
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۹

امام جمعه موقت آستارا در گفتگو با گیلانستان:

مسئولینی که انتخاب می شوند، در شان مردم باشند/ آستارا به دلیل نداشتن شهردار از لحاظ بودجه‌ای آسیب دید

مسئولینی که انتخاب می شوند، در شان مردم باشند/ آستارا به دلیل نداشتن شهردار از لحاظ بودجه‌ای آسیب دید

.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر صالحی در گفتگو با گیلانستان با اشاره به وضعیت مدیریتی شهرستان آستارا اظهار کرد: آستارا شهرستانی مرزی و محل عبور و مرور مسافرین داخلی و خارجی است، لذا می‌تواند فرصتی مناسب از لحاظ اقتصادی برای استان و کشور باشد.

امام جمعه موقت آستارا با تاکید بر اینکه به این شهرستان بسیار کم محلی شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۷ ماه است که نه فرماندارمان مشخص است و نه شهردار؛ بلکه با سرپرست اداره می شوند؛ امامت جمعه هم که ماه هاست نداریم.

وی با اشاره به حساسیت های امنیتی آستارا افزود: مسئولینی که قرار است برای این شهرستان انتخاب شوند باید به این حساسیت ها آگاه و در خور شان مردم باشند .

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) آستارا در ادامه به حواشی پیرامون انتخاب شهردار در این ۷ ماه اشاره کرد و گفت: آستارا به دلیل نداشتن شهردار از لحاظ بودجه ای ضرر دید.

وی با بیان اینکه میان اعضای شورای شهر وفاق و همدلی وجود ندارد، تصریح کرد: مردم انتظار این حواشی را نداشته و می‌خواستند شاهد شکوفایی و پیشرفت شهر باشند؛ اما اینجا منافع مردم آسیب میبیند.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به تعلل در صدور حکم شهردار منتخب ابراز نمود: بنده در مقام بررسی صلاحیت شهرداران منتخب نیستم و در صلاحیت ها مراجع ذیصلاح باید نظر دهند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر استانداری انصافا با دلایل و مدارک مستند احساس می‌کند شهرداران منتخب صلاحیت اداره شهرداری را ندارند، خب تاییدشان نکنند، ولی اگر صلاحیت را در افراد منتخب میبینند، خواهش مردم این است با تایید شهردار وضعیت نامطلوب شهرداری را سامان دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار