کد خبر : 10494
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1396- 51: 21

مسئولین باید حق الناس بودن رای مردم را جدی بگیرند/ به فردی در انتخابات رای دهیم که مطیع ولایت باشد نه آنکه هزینه‌های میلیاردی می‌کند

مسئولین باید حق الناس بودن رای مردم را جدی بگیرند/ به فردی در انتخابات رای دهیم که مطیع ولایت باشد نه آنکه هزینه‌های میلیاردی می‌کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور حداکثری ما در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و این مرز و بوم خواهد بود.

آیت الله احمد پروایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آن چیزی که وظیفه ملت و مردم است، حضور پرشور در صحنه انتخابات و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری می باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور حداکثری ما در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و این مرز و بوم خواهد بود، تصریح کرد: وظیفه ای که مسئولین در انتخابات بر عهده دارند این است که بحث حق الناس بودن رای مردم را جدی بگیرند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، هم کسانی که ناظر و هم کسانی که مجری برگزاری انتخابات هستند، باید به این مسئله اهمیت دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید حق مردم را مراعات کنند، افزود: الحمدالله هم افرادی که وظیفه نظارت را بر عهده دارند و هم کسانی که مجریان انتخابات هستند، توجه لازم به این مسئله دارند و ان شاالله عمل هم خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه مردم این حق را دارند به هرکدام از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده و تایید می شوند، آزادانه رای دهند، خاطرنشان کرد: طبیعتا عقل حکم می کند که بین اصلح و صالح، فرد اصلح را انتخاب کنیم. در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به کسی رای دهیم که مطیع ولایت فقیه باشد نه کسی که بخواهد هزینه های میلیاردی کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار