کد خبر : 37042
تاریخ انتشار : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۰۵

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسئولی که دغدغه ارتقاء استان گیلان را ندارد قطعا خائن است

مسئولی که دغدغه ارتقاء استان گیلان را ندارد قطعا خائن است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری در گیلان را ارتقاء این استان دانست و گفت: اگر مسئولی این دغدغه را نداشته باشد قطعا خائن است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره سرداران و ۲۶۰ شهید گیلانی عملیات بیت‌المقدس در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی آنکه قدرت الهی باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، مطالعه مکتب شهدا را ضروری دانست و گفت: طبق آیات قرآن، مکتب شهدا همان مکتب حقی است که انسان را وادار می‌کند در برابر گردنکشان و مشرکان بایستد.

وی تصریح کرد: طبق آیات شریف قرآن مومن کسی است که در برابر مومنان مهربان و در مقابل کفار و ظالمان خشن باشد و پیامبر(ص) و شهدای ما نیز به تبعیت از آیات الهی اینگونه بودند.

رمضانی مکتب شهدا را الهام گرفته از کلام الهی دانست و خاطرنشان کرد: مکتب شهدا اهل انزوا نیست و در مقابل زر و زور کرنش نمی‌کند، لذا جامعه بشر امروزه برای از بین بردن ظلم نیازمند چنین دیدگاهی است.

وی افزود: همانطور که امام خمینی(ره) درباره نابودی مارکسیست پیش بینی کرده بودند، رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود درباره نابودی لیبرال دموکراسی خبر می‌دهند زیرا این مکتب نیز پاسخگوی نیاز امروزه بشر نیست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش روز افزون جمعیت مسلمانان در جهان تاکید کرد: مستکبران دنیا از افزایش جمعیت مسلمانان هراس دارند و تلاش می‌کنند اسلام نابود شود اما اراده الهی خلاف خواسته آنها است.

رمضانی با انتقاد از گسترش اسلام لیبرالی در برخی کشورهای اروپایی اظهار داشت: در قرآن هم بر عبادت و هم بر ایستادگی مقابل ظالمان تاکید شده است و مسلمان وظیفه دارد در مقابل کسانی که قصد استثمار مردم را دارند، بایستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تنها افرادی می‌توانند مقاومت کنند که مجهز به سلاح معنویت باشند، گفت: افراد با ایمان هرگز ناامید و غمگین نمی‌شوند زیرا همواره با توکل به خداوند در مسیر حق ثابت قدم می‌مانند و شهدای ما اینگونه بودند.

وی حفظ هوشیاری در برابر دشمنان را مهم دانست و تصریح کرد: کسانی می‌توانند در برابر ظلم مقاومت کنند و پیروز شوند که همیشه دشمن خود را جدی بگیرند و همواره در برابر توطئه‌های آنان هوشیار باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ایران دارای قدرت نظامی و علمی نبود، آمریکا و اروپا حاضر نبودند با ما مذاکره کنند زیرا تنها کشور مسلمانی که کشورهای غربی را وادار به مذاکره کرد، جمهوری اسلامی بود.

رمضانی فهم دقیق امام خمینی(ره) از اسلام را عامل اصلی به وجود آمدن جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در ایران مدل حکومت‌داری جدیدی در جریان است که الگوی سایر مسلمانان نیز قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری از نمایندگان و قوا خواست تا در تصویب قوانین خود اسلام را مدنظر قرار دهند و افزود: اگر می‌خواهیم تحولی در آموزش و پرورش به وجود آوریم، بایستی آموزه‌های دینی را درنظر بگیریم.

وی شرط موفقیت در گام دوم انقلاب را روی آوردن به مدیریت انقلابی و جهادی دانست و ابراز داشت: اگر می‌خواهیم در گام دوم انقلاب به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم باید در کنار عقلانیت و معنویت به مدیریت انقلابی و جهادی نیز توجه کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر موجود در استان گیلان خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان گیلان باید بدانند که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری، ارتقاء استان گیلان است و اگر مسئولی این دغدغه را نداشته باشد، قطعاً خائن است.

رمضانی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس و آیت‌الله فلاحتی خواست که عزت به وجود آمده از برکت خون شهدا را حفظ کنند و افزود: انقلاب ما به سوی تمدن اسلامی در حرکت است و ما نیز وظیفه داریم که برای تحقق عدالت تلاش کنیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار