کد خبر : 7340
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

مشکلات استان گیلان از بی‌عرضگی مدیران و مسئولان است

مشکلات استان گیلان از بی‌عرضگی مدیران و مسئولان است

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با بیان اینکه استان گیلان سرمایه عظیمی از منابع، اندیشه و نیروهای انسانی دارد و مردم گیلان هیچ کمبودی از منابع در استان ندارند، گفت: مشکلات موجود در استان از بی‌عرضگی مدیران و مسئولان است.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده در نشست بصیرت و ولایت در رشت با اشاره به اینکه در سالروز دوران ملتهب فتنه 88 به سر می‌بریم و باید همواره یادآور بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی باشیم، اظهار داشت: کشور در فتنه سال 88 دستخوش مشکلات عظیمی شد.

وی با بیان اینکه برخی در آن دوران شوم در مقابل این فتنه عظیم سکوت کردند و با گذشت زمان همواره از فتنه دفاع می‌کنند افزود: افرادی در کشور از فضای فتنه سوءاستفاده کردند و در تلاش هستند تا ابعاد فتنه به‌خوبی روشن نشده از آن بهره‌برداری کنند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با تاکید بر اینکه در طول 37 سال از  پیروزی انقلاب اسلامی، کشور همواره دستخوش توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی بوده است، بیان کرد: بصیرت، آگاهی و تیزبینی ملت ایران تمامی توطئه دشمنان را خنثی و با پشتیبانی ولایت همه تحولات را به نقطه قوت انقلاب تبدیل کرده است.

علیزاده با ابراز اینکه انقلاب اسلامی ایران در جریان فتنه‌های مختلف دشمن نه تنها ضعیف نشده بلکه به قدرت منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به‌عنوان جبهه مقاومت در مقابل با جبهه استکبار تبدیل شده است.

وی آزادی حلب را یک افتخار عظیم برای جبهه مقاومت عنوان کرد و با بیان اینکه آزادی حلب همچون آزادی خرمشهر تحولی عظیم است تصریح کرد: فتح حلب تحولی عظیم و گسترده در جبهه مقاومت است.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با تاکید بر اینکه آزادی حلب نشان داد که ایستادگی و مقاومت تمامی مشکلات را رفع می‌کند و مذاکره با دشمنان راه حل مشکل نیست، اعلام کرد: آزادی حلب یک دستاورد بزرگ برای تمامی آزادی خواهان جهان محسوب می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر خود هر روز شاهد دشمنی و فتنه بوده است، تصریح کرد: فتنه 88 یک عبرتی بزرگ برای ملت ایران است که باید از آن درس پشتیبانی از ولایت را بگیرند.

وی با بیان اینکه افراد اگر در دنیای امروز بصیرت نداشته باشند از مسیر سعادت خارج می‌شوند تاکید کرد: بحث حقوق‌های نجومی در انقلاب اسلامی ایران موضوع کوچکی نیست که از آن به راحتی عبور کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیجان استان گیلان خاطرنشان کرد: نداشتن بصیرت، افراد را از چشم ملت به زمین می‌کشاند و افرادی که زمانی نیروهای ارشد نظام بوده‌اند به‌دلیل عدم بصیرت و آگاهی امروز در پیشگاه مردم جایگاهی ندارند.

علیزاده با اشاره به اینکه همواره باید مراقب حفظ بصیرت و پشتیبانی از ولایت در جامعه اسلامی باشیم افزود: بصیرت یعنی امروز به‌درستی جبهه انقلاب را از جبهه ضد انقلاب تشخیص دهیم و جایگاه خود را در پیشگاه خدا حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز عده‌ای قصد فراموش کردن فتنه و عاملان فتنه را در جامعه دارند و از سازش با استکبار سخن به میان می‌آورند خاطرنشان کرد: برخی از مدیران و مسئولان این افراد را همراهی می‌کنند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان پیشی گرفتن از  ولایت را موجب گمراهی و عقب‌ماندگی از ولایت را موجب هلاکت دانست و افزود: باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و تنها به‌واسطه ولایت به سعادت دست پیدا می‌کنیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه ملت ما زیر پرچم ولایت قرار گرفته است، بیان کرد: آرامش، امنیت و ثبات کشور تنها به واسطه ولایت است و ملت ایران زیر پرچم امن ولایت به سعادت می‌رسند.

وی با بیان اینکه استان گیلان سرمایه عظیمی از منابع، اندیشه و نیروهای انسانی دارد و مردم گیلان هیچ کمبودی از منابع در استان ندارند خاطرنشان کرد: مشکلات موجود در استان از بی عرضگی مدیران و مسئولان است.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان آستانه صبر و تحمل مردم گیلان را بالا عنوان کرد و افزود: مدیران باید از صبر، تحمل و استقامت مردم گیلان در راستای رفع مشکلات استفاده کنند در شرایطی که از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه برخی به ملت‌های استکبار غربی دلخوش کردند و نتیجه این دلخوشی را در برجام دیدند تصریح کرد: مقام معظم رهبری از روز اول فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست اما به فرمایشات ایشان توجهی نشد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران خود به رعایت نکردن خط قرمزهای نظام در مذاکرات اعتراف می‌کنند بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب اقتدار، عزت و افتخار است و این انقلاب ذلت را نمی‌پذیرد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با بیان اینکه جمع‌آوری پرچم استکبار از صحن جهاد دانشگاهی که به نام شهید کاظمی مزین است به هیچ عنوان قابل قبول نیست خاطرنشان کرد: چگونه این اقدام انجام می‌شود در شرایطی که ملت ایران با آمریکا و اسرائیل در جنگ است.

علیزاده با اشاره به اینکه اشرافی‌گری در جامعه اسلامی به‌ویژه در وزیران قابل قبول نیست تاکید کرد: اگر نیروهای انقلابی در مقابل این تحولات سکوت کنند این روند در جامعه ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی حق ندارند با حیثیت انقلاب و کشور بازی کنند و دستاوردهایی را که به واسطه خون شهدا برای کشور به ارمغان آمده است از بین ببرند افزود: امروز با جهاد  انقلابی باید در مقابل فساد، اقتصاد فلج شده و استکبار ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان گفت: با همدلی و همزبانی نیروهای انقلابی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تمامی مشکلات را از پیش پای ایران اسلامی برداریم و هیچ مشکلی برای انقلاب اسلامی ایران به واسطه نیروهای انقلابی غیر قابل حل نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار