کد خبر : 21833
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396- 13: 17

مشکلات کشور فقط با کار جهادی برطرف می‌شود

مشکلات کشور فقط با کار جهادی برطرف می‌شود

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: امروز باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم معرفی کنیم و بدانیم که مشکلات کشور فقط و فقط با کار جهادی برطرف می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد‌علی حق‌بین صبح امروز در مراسم رونمایی از مستند “خاکیان خط‌شکن ۲” در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان اظهار داست: انقلاب اسلامی ایران نقاط برجسته‌ای دارد که اگر این نقاط نبود انقلاب اسلامی به اینجا نمی‌رسید.فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه خون شهدا سبب بیمه شدن انقلاب اسلامی شده است عنوان داشت: امروز همه شاهدند که انقلاب اسلامی با تمام قدرت به مسیر خودش ادامه می‌دهد.

سردار حق‌بین با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب به‌دنبال ایجاد دسیسه علیه انقلاب هستند و همچنان نیز به کار خود ادامه می‌دهند و اگر ما در انجام وظایفمان کوتاهی کنیم، دشمن اهدافش را در جامعه پیاده می‌کند.

وی با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در دوران حیاتشان و امام خامنه‌ای نیز در حال حاضر راهکارهایی را برای ایستادگی در مقابل دشمنان معرفی می‌کنند و سخنانشان چند برابر اقدامات دشمن تاثیرگذار است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه دشمن ضربه‌های سنگینی از نظام اسلامی خورده است ابراز داشت: نظام اسلامی حرف حق را بدون ترس بیان کرده و از مظلوم دفاع می‌کند اما دشمنان ما به‌دنبال مظلوم‌کشی در جهان هستند.

سردار حق‌بین با اعلام اینکه امروز چهره جنایتکار آمریکا بیش از پیش برای مردم جهان مشخص شده است اظهار داشت: آمریکایی‌ها افرادی در برای جنایت در عراق و سوریه پرورش دادند که از شمر هم فراتر رفته بودند.

وی با تاکید بر لزوم درس گرفتن از رشادت‌های جوانان در دوران دقاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان استان گیلان در عملیات “کربلای ۵” اقدامات بی‌نظیری انجام دادند اما متاسفانه فرصت و موقعیت بیان این دستاوردها و اقدامات پیش نیامده بود.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به اینکه باید جایگاه رزمندگان استان گیلان در دوران دفاع مقدس برای عموم مردم تبیین شود گفت: ما از انقلاب طلبکار نیستیم اما استان ۸ هزار شهید دارد که بیشترشان در عملیات “کربلای ۵” به شهادت رسیدند.

سردار حق‌بین ضمن تشریح اقدامات رزمندگان گیلانی در عملیات “کربلای ۵” خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا بیمه شده است و همه باید بدانند که این انقلاب با شعارهای چند فتنه‌گر به خطر نمی‌افتد.

وی دلاوری‌های رزمندگان گیلانی را افتخاری برای این استان دانست و ابراز داشت: امروز باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم معرفی کنیم و بدانیم که مشکلات کشور فقط و فقط با کار جهادی برطرف می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار