کد خبر : 16338
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396- 13: 20

مطالبات شهرداری را وصول کنید و پاداش بگیرید!

مطالبات شهرداری را وصول کنید و پاداش بگیرید!

وصول مطالبات از بدهکاران شهرداری که بسیاری از آنان از ادارات دولتی هستند، دربرگیرنده مباحث حقوقی متعدد است و مشخص نیست پرسنل شهرداری رشت بر چه اساس و با تکیه بر کدام دانش و اهرمی می بایست نسبت به وصول مطالبات شهرداری اقدام کنند!

به گزارش گیلانستان، به نظر می رسد حتی نصب بنرهای بزرگ در مقابل درب خانه بدهکاران به شهرداری و قطع انشعاب های آب و برق آن ها هم نتوانسته، شهرداری را به وصول مطالباتش امیدوار کند. روند اعلام لیست بدهکاران دانه درشت هم با رفتن ثابت قدم قطع شد و حالا شهرداری نقشه جدیدی را برای وصول مطالباتش در سر می پروراند.

لایحه واگذاری وصول مطالبات شهرداری رشت به بخش خصوصی اگر چه در جلسه مشترک امروز کمیسیون‌های عمران و برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر رشت به تصویب نرسید اما نتیجه این جلسه، قبول پیشنهادی بود که عباس صابر داد و رضا رسولی از آن استقبال کرد.

عباس صابر، رئیس کمیسیون عمران شهرداری رشت بابیان اینکه لایحه وصول مطالبات به لحاظ حقوقی مباحث متعددی را در بر خواهد داشت، گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری رشت این بحث را به دست پرسنل خود بسپارد و در قبال تلاش‌های آنان و حصول نتایج پاداش مناسبی برایشان در نظر بگیرد.

رضا رسولی، دیگر عضو شورای شهر رشت هم در خصوص این لایحه تصریح کرد: بنده اعتقاددارم باید از پتانسیل‌های پرسنل و همکاران بازنشسته شهرداری رشت در این خصوص بهره‌مند شد. پرسنل شهرداری رشت به‌واسطه آشنایی با این مبحث می‌توانند نقش مؤثری در وصول مطالبات شهرداری ایفا کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت ادامه داد: در حال حاضر عملاً تعداد زیادی از پرسنل شهرداری رشت کاری انجام نمی‌دهند. مجموعه شهرداری رشت با فعالیت سیصد نفر در حال خدمات‌رسانی است و مابقی عملاً بیکار هستند. بنده معتقدم باید افرادی که فعالیت مناسبی انجام می‌دهند تشویق و افرادی که کم‌کاری می‌کنند تنبیه درآمدی بشوند.

در این جلسه لایحه واگذاری وصول مطالبات به بخش خصوصی مورد موافقت اعضای حاضر قرار نگرفت و مصوب شد این کار به پرسنل شهرداری رشت واگذار و در صورت حصول نتیجه پاداش به آنان پرداخت شود.

گفتنی است وصول مطالبات از بدهکاران شهرداری که بسیاری از آنان از ادارات دولتی هستند، دربرگیرنده مباحث حقوقی متعدد است و مشخص نیست پرسنل شهرداری رشت بر چه اساس و با تکیه بر کدام دانش و اهرمی می بایست نسبت به وصول مطالبات شهرداری اقدام کنند!/ خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار