کد خبر : 31426
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

مظلومیت مراسم بزرگداشت میرزاکوچک در رشت؛ از عدم حضور استاندار تا سانسور خبری رسانه‌های مدعی!

مظلومیت مراسم بزرگداشت میرزاکوچک در رشت؛ از عدم حضور استاندار تا سانسور خبری رسانه‌های مدعی!

نکته حائز اهمیت این مراسم، غیبت معنادار مصطفی سالاری استاندار غیربومی گیلان در یادواره شهید سرافراز و افتخار گیلانیان میرزاکوچک خان جنگلی بود.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، مراسم یادواره شهید میرزاکوچک خان جنگلی و شهدای روحانی استان گیلان وز یکشنبه ۱۱ آذر در جوار آرامگاه سردار جنگل در مسجد سلیمانداراب با سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران و حضور آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت و سایر مردم و مسئولین برگزار شد.
این یادواره بزرگ و پرشور حاصل ماه‌ها جلسات و برنامه‌ریزی‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در قالب ستاد بزرگداشت بوده و پیش از این نیز ۲ یادواره مجزای شهدای روحانی شرق و غرب گیلان در آستانه اشرفیه و فومن برگزار گردید.
جمع آوری وصیت‌نامه و تصاویر شهدا، نوشتن کتاب و مقالات، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و… از فعالیت‌های جانبی این ستاد محسوب می‌شود.

اما نکته حائز اهمیت این مراسم، غیبت معنادار مصطفی سالاری استاندار غیربومی گیلان در یادواره شهید سرافراز و افتخار گیلانیان میرزاکوچک خان جنگلی بود.

همین موضوع به نحوی باعث شد تا رسانه‌های مدعی و اجاره‌ای استان نیز به طبع عدم حضور استاندار، از پوشش خبری و تصویری این مراسم خودداری نموده و اخبار را سانسور نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار