کد خبر : 70210
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

معرفی امام جمعه موقت جدید رشت

معرفی امام جمعه موقت جدید رشت

امام‌جمعه موقت رشت گفت: جبهه انقلاب باید مراقبت کنند تا با عدم وحدت فرصت‌ها از بین نرود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور به عنوان امام جمعه موقت جدید شهر رشت معرفی و این جمعه با حضور در مصلی به ایراد خطبه‌های نماز جمعه پرداخت.

وی در خطبه‌ها با اشاره به وضعیت فعلی جمهوری اسلامی که دوره انتقال نام دارد، اظهار کرد: امروزه رویکرد دشمن در جامعه اسلامی ما با رویکرد نرم بوده و با شیوه‌های ازجمله پنهان کردن و تطهیر مسببان وضعیت امروز، اشتباه محاسباتی دشمن از مردم با شبهه انگاری و منفعل کردن نیروهای جبهه انقلاب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال ایجاد تفرقه در میان مردم است، گفت: در شرایط کنونی استان‌ها به‌ویژه گیلان که فقر پنهان داشته و مشقت‌های اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که همه مسئولان نیز آن‌ را می‌دانند ضروری است تا نیروهای جبهه انقلاب متحدانه و متفکرانه عمل کنند و در زمینی که دیگران ایجاد کردند بازی نکنند.

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه جبهه انقلاب باید مراقبت کنند تا با عدم وحدت فرصت‌ها از بین نرود، افزود: باید در این دوره انتقال، همگی تلاش کنند تا با نگاه وحدت‌گرایانه، نخبگانی و متفکرانه تصمیماتی گرفته شود تا خیر مطلوب به مردم برسد.‌

خطیب جمعه موقت رشت با بیان اینکه رعایت تقوا شفای دردهای روحی و قلبی است، گفت: اهل تقوا ریشه مبانی دستورات الهی را همواره در پیش می‌گیرند و این ریشه از نگاه دینی ایمان و باور قلبی، عملکرد شایسته فردی، اجتماعی و خدمت بی‌منت به خلق خدا تعریف‌شده است.

وی با اشاره به آیین‌های مذهبی در ماه صفر و برگزاری مراسمات سوگواری عزاداران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: سالروز شهادت عمار و یاسر از شهدای بزرگ و شاخص اصحاب رسول‌الله (ص)، تذکر عبرت‌آموز تاریخی برای اسلام و الگوی مهمی برای تشخیص حق و باطل بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار