کد خبر : 54812
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

امام جمعه رودسر:

مقابله با فتنه گران سال ۸۸ و خلق حماسه ۸ دی، از درخشش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بود

مقابله با فتنه گران  سال ۸۸ و خلق حماسه ۸ دی، از درخشش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بود

امام جمعه رودسر تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بزرگترین نعمت برای انقلاب عنوان کرد و گفت: فلسفه وجودی این شورا ایجاد وحدت در جامعه است. حجت الاسلام تقی روحانی با تبریک سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغات اساس کار در جبهه فکری و فرهنگی است.

به گزارش گیلانستان، امام جمعه رودسر تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بزرگترین نعمت برای انقلاب عنوان کرد و گفت: فلسفه وجودی این شورا ایجاد وحدت در جامعه است.

حجت الاسلام تقی روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغات اساس کار در جبهه فکری و فرهنگی است که می‌تواند موجب تشتت در مردم شده و یا انسجام یک ملت را رقم بزند.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین نهادهای انقلابی و دستگاه‌های فرهنگی، افزود: خروجی برگزاری منسجم و هماهنگ مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی قطعاً به نفع انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

امام جمعه رودسر، فلسفه وجودی تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ایجاد وحدت در جامعه دانست و تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۵۹ تاکنون کارنامه درخشانی را ارائه کرده و اگر این نهاد مقدس نبود، دستگاه‌های مختلف با ناهماهنگی مناسبت‌های انقلاب اسلامی را به سمت و سوی خاصی می‌کشاندند و با برخوردهای سلیقه‌ای و یک جانبه علاوه بر ایجاد ضعف در جبهه فرهنگی تبلیغات اسلامی، به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب لطمه می‌زدند.

حجت الاسلام روحانی، تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بزرگترین نعمت و موهبت برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این شورا حقیقتاً نقش کلیدی و محوری خود را در مسیر انقلاب ایفا کرده و همواره منشأ برکات بسیاری برای نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران بوده است.

وی با بیان اینکه صلابت، عظمت حضور مردم در مناسبت‌های انقلاب اسلامی به برکت سیاستگذاری‌های کلان ابلاغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در شهرستان‌ها و بخش‌ها اجرا می‌شود، ادامه داد: اگر این سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها و سازماندهی‌ها نبود، قطعاً به اجرای مناسبت‌های تاریخی انقلاب اسلامی خدشه وارد می‌شد.

امام جمعه رودسر، آیت الله جنتی را خالص و ذوب شده در انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دانست و یادآور شد: آیت الله جنتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فدایی امام خمینی (ره) و نهضت اسلامی بود و کارنامه درخشان ایشان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز نیز نشان دهنده نقش محوری این شخصیت برجسته است.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود ایشان نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: آیت الله جنتی بازویی قدرتمند و توانمند برای حاکمیت انقلاب و رهبری معظم بوده و با همین روحیه در شورای نگهبان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نظام و ولایت خدمت می‌کنند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به عملکرد خوب حجت الاسلام اشجری در رأس امور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، عنوان کرد: اگر بخواهیم کارنامه درخشان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان طی سال‌های گذشته را بررسی کنیم، حماسه ۸ دی و مقابله با فتنه گران سال ۸۸ از درخشش خاصی برخوردار است و خوشبختانه شاهد تکرار این ایام‌الله از سوی مردم ولایتمدار گیلان در زیر باران و برف هستیم.

امام جمعه رودسر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان را رکن دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در استان دانست و متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره مردم را به حضور در میدان دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب رهنمود می‌سازد و این مهم در استان گیلان به خوبی مشهود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار