کد خبر : 31890
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۵۴

مواضع علنی و عملی افراد در خصوص فتنۀ ۸۸، ملاک و معیار حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است

مواضع علنی و عملی افراد در خصوص فتنۀ ۸۸، ملاک و معیار حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است

نماینده مردم رودسر با تأکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف اشخاص در خصوص فتنه سال ۸۸ ، افزود: نباید به کسانی که نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌تفاوت هستند اعتماد کرد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی یوم‌الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، با بیان اینکه فتنه‌گران با نفوذ در بدنۀ دولت جلوی توسعه و پیشرفت کشور را گرفته‌اند، گفت: یوم‌الله ۹ دی یوم‌الفرقان دوستان و دشمنان نظام است.
وی با بیان اینکه شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است، تصریح کرد: مواضع علنی و عملی افراد در خصوص فتنۀ ۸۸، ملاک و معیار انقلابی‌گری و حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.
عباسی با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در یوم‌الله ۹ دی ضمن محکومیت فتنه‌گران در برابر توطئۀ استکبار جهانی ایستادند، اظهار کرد: این روز بزرگ باید زنده‌نگه داشته شود و چرایی آن برای نسل جوان تبیین گردد.
نماینده مردم رودسر با تأکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف اشخاص در خصوص فتنه سال ۸۸ ، افزود: نباید به کسانی که نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌تفاوت هستند اعتماد کرد و فرصت داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار