کد خبر : 26771
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397- 16: 9

موافقت اعضای شورا با سفر به دور دنیا به بهانه خرید یک نردبان آتش نشانی!/ آیا نصرتی واقعا “باتجربه” است؟!

موافقت اعضای شورا با سفر به دور دنیا به بهانه خرید یک نردبان آتش نشانی!/ آیا نصرتی واقعا “باتجربه” است؟!

آیا وقت گذاشتن برای بازدیدی که قبلا هم انجام شده بود و فایده‌ای جز دور ریختن پول مردم و بیت المال ندارد، به نفع توسعه و پیشرفت شهروندان است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر رشت، در چهل و هفتمین جلسه غیر علنی این شورا که شامگاه دوشنبه با حضور شهردار رشت برگزار گردید، با موافقت اعضای شورا تصویب شد که ۳ نفر به نمایندگی از شهرداری رشت جهت بازدید از کارخانه های تجهیز کننده کامیون های آتش نشانی و خرید یک نردبان ۵۵ متری عازم کشورهای ایتالیا، کرواسی و آلمان شوند!

پیش از این ثابت قدم شهردار وقت نیز دقیقا برای بازدید از همین کارخانه‌ها در تاسوعا و عاشورای سال ۹۵ به کشور آلمان سفر کرده بود و نتیجه‌ای جز هدر رفتن بیت‌المال عاید شهر رشت نشد.

حال مسعود نصرتی شهردار جدید رشت نیز علاوه بر آلمان خواستار بازدید جمعی به نمایندگی از شهرداری از کشورهای ایتالیا و کرواسی هم بوده تا با گشت و گذار در بازارهای این ۳ کشور بتوانند یک نردبان ۵۵ متری پیدا کرده و خریداری کنند!!

اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری رشت نیازمند تجهیز شدن به امکانات پیشرفته و روز دنیا می‌باشد شکی در آن نیست، ولی آیا وقت گذاشتن برای بازدیدی که قبلا هم انجام شده بود و فایده‌ای جز دور ریختن پول مردم و بیت المال ندارد، به نفع توسعه و پیشرفت شهروندان است؟!

آیا اعضای شورایی که پشت درهای بسته و به طور غیر علنی این بازدید از سه کشور اروپایی را تصویب نموده و به آن رای مثبت دادند، بهتر نبود کمی به جوانب آن فکر کرده و راه حل مناسبی به حناب نصرتی که ادعای باتجربه بودن دارد بدهند؟!

آیا مردم در این شرایط بحران آمیز و نابسامان اقتصادی، اعضای شورا و شهرداری را به خاطر این سفرهای خارجی مورد تشویق و تقدیر قرار داده یا شدیدا نکوهش و سرزنش خواهند کرد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار