کد خبر : 47467
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398- 03: 12

به‌ دلیل عملکرد ضعیف در بحران برف؛

نازک‌کار بالاخره کنار رفت/ سرپرست جدید اداره‌کل راهداری گیلان منصوب شد

نازک‌کار بالاخره کنار رفت/ سرپرست جدید اداره‌کل راهداری گیلان منصوب شد

طي مراسمي با حضور معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، سبحان اله عليپور به عنوان سرپرست جديد اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گيلان معرفي و از خدمات محمد رضا نازك كار مدير كل پيشين اين اداره كل تقدير شد.

به گزارش گیلانستان مهندس خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی اين سازمان با تقدير از تلاش هاي انجام شده در حوزه راهداري زمستاني در استان اظهار داشت:

عمليات راهداری مختص زمستان نیست، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوي، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزي مشغول  فعاليت  هستند.
وي از خدمات محمد رضا نازك كار طي سال هاي خدمت در اين اداره كل تقدير كرد و افزود:

ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد. ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که ۲ معاونت در دو حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بوده که این کار توسط مهندس نازک کار به خوبی انجام شد.
مقبلي خاطر نشان كرد: استان گیلان و پایانه ی مرزی آستارا مسايل خاص خودش را دارد که باید مدیریت شود و نقش خوبي را در تبادلات حمل و نقلي با كشورهاي همسایه ايفا نمايد.
معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با تأكيد بر اين كه اساس كار بر مبناي خدمت است، اظهار داشت:

با شدت گرفتن بيماري مهندس نازك كار كه با آغاز برف سنگين در استان گيلان همزمان بود، ايشان درخواست بازنشستگي پيش از موعد را به معاون وزير راه و شهرسازي ارايه كرد كه با اين درخواست موافقت شد.
وي افزود: تا تعيين تكليف پست مدير كل جديد، معاون فني به عنوان سرپرست اين اداره كل منصوب شده و مهندس نازك كار با حكم معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي تا زمان بازنشستگي به عنوان مشاور رئيس سازمان در روسازي و آسفالت منصوب شده است.
براساس اين گزارش، سبحان اله عليپور سرپرست جديد اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان گيلان ، طي سخناني در خصوص برنامه هاي پيش رو در استان در راستاي نيل به اهداف سازمان و خدمت رساني مطلوب به مردم و هموطنان مطالبي بيان كرد.

انتهای پیام/صفیر گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار