کد خبر : 18150
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1396- 55: 10

نامه سرگشاده بازنشستگان بلاتکلیف جهاد کشاورزی گیلان به رییس جمهور

نامه سرگشاده بازنشستگان بلاتکلیف جهاد کشاورزی گیلان به رییس جمهور

بازنشستگان بلاتکلیف سال ۹۵ جهاد کشاورزی استان گیلان در نامه ای خطاب به رییس جمهور اظهار داشتند: ای کاش به دوستان شهید خودمان می پیوستیم، زیرا، بازنشستگی در کشور ما آغاز تجربه یک مرگ تدریجی است!

به گزارش گیلانستان، در نامه بازنشستگان بلاتکلیف سال ۹۵ جهاد کشاورزی استان گیلان خطاب به رییس جمهور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهور اسلامی ایران

سلام علیکم

احتراما باستحضار عالی میرساند، ما تعدادی از بازنشستگان جهاد سازندگی استان گیلان ، همان کسانیکه لقب سنگر سازان بی سنگر را داشتیم به بازنشستگی نائل آمده ایم، کاش هرگز نمی آمدیم! ای کاش به دوستان شهید خودمان می پیوستیم، زیرا، بازنشستگی در کشور ما آغاز تجربه یک مرگ تدریجی است! که در این راستا پس از روزها و ماهها پیگیری مستمر جهت دریافت حق بازنشستگی که به اندازه ی ۱/۳ حقوق نجومی بگیران دولت مردان نمی شود، کماکان در وعده های سر خرمن مسوولین ذیربط ، پریشان خیال مانده ایم!

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور!

 روزگار ما بازنشسته ها، شباهت عجیبی به دونده های دومیدانی دارد، وقتی مثل آنان به پایان خط میرسیم به سختی نفس می کشیم و تمام انرژی و نیروی ما را در راه خدمت به ….در یک فرازنشیب و شرایط خاص به …از دست میدهیم…

وشدیدا انتظار داریم دست پر مهری از آستین دولت در آید و عصای دست مان باشد.

این عدم مسوولیت پذیری و بی تدبیری باشعار دولت تدبیرو امید هیجگاه همخوانی نداشته و موجب رنجش و آزردگی ما بازنشستگان پیشکسوت دفاع مقدس گردیده و بقول استاد شهریار

“عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست”

 جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی! اگر حقوق ما هم ناچیز هست از مدیران مخالف جهاد سازندگی باید سوال بفرمائید؟ که بعد از جنگ چه بلایی به سر جهادسازندگی آوردند!

 جناب آقای ریاست محترم جمهور!

حق بازنشستگی ما مبلغی بسیار ناچیزی است که مثل گوشت قربانی هم اکنون تقسیم شده است، برای درمان درد فرزندان ما که ضریب هوشی اشتغال و مسکن آنان در برنامه دولت ها به کما رفته است و بروی شانه های خسته ی ما سنگینی این بار بی عدالتی در مصاف با گرانی و تورم، تحمل تکرار آن را نداشته و ندارد!!!

 جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی !

 حضرت امام خمینی(ره) فرمود”…من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم ،نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.”

 جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهورعزیز باور می فرمایید ما به تمامی دستگاهای متولی مراجعه نمودایم ولی پاسخ قانع کننده ای ندادن و اخیرا دو نفر از بچه های دفاع مقدس به سازمان برنامه و بودجه گیلان مراجعه با داد و بی داد توانستن قرار ملاقات بگیرند و آن هم جواب مناسبی دریافت ننمودند…!!

جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور!

تقاضای ما این هست دستور فرمائید، در پرداخت حق بازنشستگی ما سنگر سازان بی سنگر جهاد گیلان اقدام نمایند.

 هفته دفاع مقدس پیشاپیش مبارکباد

 بازنشستگان سال۹۵ بلاتکلیف جهاد کشاورزی

           استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار