کد خبر : 3973
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱

نامه متفاوت عضو شورای رشت به رئیس جمهور پیرامون عملکرد شهردار/ نام ایشان را در گینس ثبت کنید!

نامه متفاوت عضو شورای رشت به رئیس جمهور پیرامون عملکرد شهردار/ نام ایشان را در گینس ثبت کنید!

پیشنهاد می گردد نام شهردار رشت را در روز ملی شوراها به عنوان قهرمان مدیریت شهری و به دلیل رکوردشکنی در بسیاری از زمینه ها در کتاب معروف گینس ثبت گردد!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “درگیلان”، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت نامه ای خطاب به حسن روحانی در خصوص عملکرد ضعیف شهردار رشت نوشت که مشروح آن در زیر آمده است:

 

محضر مبارک جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری

با سلام و احترام

بدینوسیله پیرو دعوت به همایش روز ملی شوراها ضمن تشکر از جنابعالی به استحضار می رساند:

شوراها طبق قانون مصوب 75 و مصوبات بعدی هیات وزیران سال 84 مقرر بود تا بر حسن اجرای مصوبات خویش در حوزه مدیریت شهری نظارت داشته باشند. همکاران اینجانب این نقش را بخوبی ایفا نموده و در نطق های خویش بارها تذکرات جدی به شهردار کلانشهر رشت داده اند. اما جای تاسف است که قانون ظاهرا تنها راه کنترل شهردار را تذکر و سوال و استیضاح قرار داده است.

در شرایطی که شهردار رشت به هیچ عنوان بودجه و مصوبات شورا را برنامه خویش قرار نداده و در مواردی انحراف به 300 درصدی از ردیف های مصوب داشته، انحلال و ادغام سازمان ها را بدون نظر شورا انجام داده و پست های جدید و بدون مصوبه شورا و وزارت محترم کشور تعریف نموده و در کمتر از یکسال 2000 احکام عزل و نصب صادر نموده، پیشنهاد می گردد نام ایشان را در روز ملی شوراها به عنوان قهرمان مدیریت شهری و به دلیل رکوردشکنی در بسیاری از زمینه ها در کتاب معروف گینس ثبت گردد!

بدیهی است با توجه به شرایط موجود، وجود و نقش شورای اسلامی شهر رشت بسیار نازل و کم اهمیت بوده و اگر قرار است بودجه مصوب شورا اجرا نشود و اصولا شهردار هیچ گونه گزارشی به شورا ارائه ندهد، پیشنهاد می گردد شوراها منحل گردند تا بیت المال حیف و میل نگردد.

با سپاس فراوان

محمود باقری خطیبانی

عضو و معاونت نظارت شورای اسلامی شهر رشت

9632

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار