کد خبر : 53824
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399- 32: 17

معاون سازمان صمت گیلان:

نرخ‌ جدید نان در استان گیلان اجرایی شد

نرخ‌ جدید نان در استان گیلان اجرایی شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان از اجرای نرخ‌های جدید نان در استان خبر داد و گفت: یکسری مباحثی در این مورد توسط نانوایان بیان شده که موضوع جهت رفع در دست پیگیری است.

به گزارش گیلانستان، محمود خانزاده، با بیان اینکه در حال حاضر نرخ‌های جدید نان در گیلان اجرایی شده است اظهار داشت: در مورد رفع مباحث و بحث‌هایی که برخی نانوایان در این مورد دارند نیز پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان با بیان اینکه نصب نرخنامه در معرض دید مشتریان الزامی است و واحدها باید نسبت به انجام این کار مبادرت به عمل آورند اضافه کرد: ارائه نان کنجدی فقط با درخواست و رضایت مشتری مجاز است.

خانزاده با تأکید بر اینکه با توجه به مباحثی که برخی از نانوایان مطرح کردند مجدداً درخواست‌های آنان مورد کارشناسی قرار داده می‌شود تصریح کرد: به طور معمول نتیجه کارشناسی‌های انجام شده بر روی نرخ‌های نان به استانداری گیلان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت انواع نان یارانه‌ای نوع اول افزایش یافته است ابراز داشت: نرخ نان بربری با وزن چانه ۵۲۰ گرم ۹۰۰ تومان، سنگک با چانه ۵۷۰ گرم هزار تومان، تافتون ۲۶۰ گرمی ۴۰۰ تومان پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان با بیان اینکه مردم درصورت وقوع هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند خاطرنشان کرد: لواش گرد با چانه ۱۵۰ گرم ۲۵۰ تومان و لواش مربعی با چانه ۱۲۰ گرم ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار