کد خبر : 54850
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399- 12: 11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

نرخ معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در سراسر گیلان یکسان است

نرخ معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در سراسر گیلان یکسان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: نرخ اعلام شده برای معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در سراسر گیلان یکسان است و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق‌پوش در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان با بیان اینکه نرخ جدید اعلام شده معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو در گیلان یکسان است اظهار داشت: همه شهرستان‌های گیلان موظف هستند که نرخ اعلام شده را رعایت کنند و هیچ منطقه‌ای حق ندارد به‌صورت جداگانه قیمت متفاوتی را ارائه کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه نقش اتحادیه‌ها و اصناف در شرایط بحرانی بیش از گذشته موثر است گفت: باید علاوه بر تشدید نظارت‌ها از ظرفیت اتحادیه‌ها بیشتر استفاده کنیم تا ضمن کنترل قیمت‌ها در بازار فشار کمتری بر مردم وارد شود.

وی همه شهرستان‌ها را موظف به رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار استان کرد و افزود: طبق گزارشات رسیده برخی شهرستان‌ها درباره حق‌العمل‌کاری معاملات ملکی و نمایشگاه‌های خودرو قیمت‌های مجزایی را در نظر گرفته و اعمال می‌کنند که این کار کاملاً غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود‌.

دلق‌پوش با تاکید بر اینکه کمیسیون نظارت تنها وظیفه نظارت بر بازار را برعهده ندارد بلکه باید به کمک سایر اتحادیه‌ها پیشنهادات موثر برای بهبود وضعیت بازار را نیز ارائه کند گفت: در برخورد با متخلفان هیچ چیزی را در نظر نمی‌گیریم و قاطعانه با هرکسی که باعث ایجاد هرج و مرج شود برخورد می‌کنیم.

وی شرط حضور در اتحادیه‌ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: طبق قانون افرادی که در راس اتحادیه‌ها قرار دارند باید حتماً علاوه بر فعالیت در آن رسته، پروانه کسب معتبر نیز داشته باشند در غیر این‌صورت حضور آنها غیرقانونی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه ملاک عملکرد مسئولان در بازار نباید گرایش صنفی باشد بلکه باید ایجاد تعادل در بازار و خدمت رسانی به مردم را در نظر بگیرید عنوان کرد: همه باید به مصوبات ستاد تنظیم بازار و پایبند باشند و به تصمیمات اتخاذ شده در آن به عنوان یک مرجع عالی احترام بگذارند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار