کد خبر : 50426
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

با حضور مسئولان استان؛

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز قدس گیلان برگزار شد+ تصاویر

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز قدس گیلان برگزار شد+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه رمضان یک ارزش عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های روز قدس لبیک گویی به ندای امام(ره) است.

به گزارش گیلانستان به منظور پاسداشت میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حمایت همه جانبه از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین، امروز نشست ستاد انتفاضه و قدس استان با حضور آیت الله رسول فلاحتی در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی در این نشست با اشاره به اینکه فلسطین را پاره تن اسلام می دانیم اظهار کرد: فلسطین هرگز از ذهن و اندیشه مسلمانان محو نخواهد شد.

وی، حمایت از مردم فلسطین در آخرین جمعه ماه رمضان را یک ارزش عنوان کرد و افزود: اینکه ملت ایران در شیوع ویروس کرونا فلسطین را فراموش نمی کند، خشم مستکبران را برانگیخته و این امر سبب رضای خدا است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برگزاری برنامه های روز قدس مهم است، تصریح کرد: برگزاری برنامه های روز قدس لبیک گویی به ندای امام(ره) است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به تعطیلی ۹ هفته ای نمازجمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: نمازجمعه بزرگ ترین حلقه بین رهبری و نظام با مردم است.

وی با اشاره به اینکه مسائل مذهبی گره خورده با سلامت مردم است، بیان کرد: اهالی مسجد و متدینان می توانند پروتکل های بهداشتی نظام سلامت را رعایت کنند و بیش از همه پایبند به این دستورهای بهداشتی هستند.

ملت ایران در هیچ شرایطی مردم مظلوم فلسطین را از یاد نخواهند برد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست گفت: روز جهانی قدس، میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و ملت ایران در هیچ شرایطی مردم مظلوم فلسطین را از یاد نخواهند برد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در روز جهانی قدس سال‌جاری علی‌رغم مشکلات عدیدۀ ناشی از ویروس منحوس کرونا، همدردی، همراهی و همدلی خود را با مردم ستم‌دیدۀ فلسطین به نمایش خواهند گذاشت، اظهار کرد: تمامی مصوبات ستاد انتفاضه و قدس گیلان و فعالیت های مربوط به روز جهانی قدس در استان حسب توصیه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود و خارج از پروتکل های بهداشتی اعلام‌شده برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه صدا و سیما و شبکه های مجازی، نقش فعال تری در بزرگداشت روز جهانی قدس سال‌جاری داشته باشند، تصریح کرد: برنامه‌های نو و خلاقانۀ بسیاری در ستاد انتفاضه و قدس استان گیلان برای بزرگداشت روز جهانی قدس پیش‌بینی شده که به همت مسئولان، روحانیون، هیئات مذهبی، سازمان‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها، فعالان فضای مجازی، نخبگان فرهنگی و انقلابی و مردم مسلمان استان در روزهای منتهی به روز جهانی قدس اجرایی خواهند شد.

امسال برنامه های روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی تجلی پیدا می کند

محمود قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در نشست مذکور برگزاری مراسم روز قدس را راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امسال برنامه های روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه تجلی پیدا می کند.

روز قدس از اهداف بلند انقلاب اسلامی است

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به اینکه روز قدس یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی است اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان برنامه های روز قدس را برگزار کرد.

در نشست مذکور، سیدمحمد حسینی معاون عملیات انتظامی گیلان، محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای استان، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، حجت الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، محمدعلی ویشکایی معاون فرماندار شهرستان رشت و مرتضی هاشمی نسب معاون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان پیشنهادها و نقطه نظرهای خود را مطرح کردند.

آیت 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار