کد خبر : 11584
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396- 47: 17

نشست کتابخوان اصحاب رسانه در استان گیلان برگزار می‌شود

نشست کتابخوان اصحاب رسانه در استان گیلان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه استان با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی رشت در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، زهرا بدن‌آرا در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه باید از هر فرصت و زمانی برای ایجاد پیوند و دوستی با کتاب و مطالعه استفاده کرد اظهار داشت: برای نخستین بار در گیلان نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه استان با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی رشت در گیلان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان اصحاب رسانه را از اقشار فرهیخته جامعه عنوان کرد و افزود: کسب دانش و اطلاعات لازمه کار اصحاب رسانه است که موجب آگاهی بخشی به جامعه شده و در راه مطالبه گری کمک خوبی به اصحاب رسانه می‌کند.

بدن آرا برگزاری نشست کتابخوان ویژه اصحاب رسانه را هفته آینده عنوان و خاطرنشان کرد: این نشست، ۳۰ فروردین ماه امسال با حضور اصحاب رسانه استان گیلان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در نشست فرهنگی مذکور برنامه ها و اقدامات اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان به‌مناسبت هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تشریح می‌شود بیان کرد: نشست‌های فرهنگی، زمینه هر چه بیشتر ترویج کتاب و کتابخوانی را در جامعه فراهم می‌کند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی  استان گیلان خاطرنشان کرد: سلسله نشست‌های “کتابخوان” در طول سال به‌منظور به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه در استان گیلان برگزار می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار